1441-82

در آغاز پخش آلبوم جدید و پربار «جان جوانی»
ابی خواننده محبوب مردم با دوستداران خود سخن می گوید

خرید آلبوم جدید«جان جوانی» از طریق قانونی از آی تونز
یا از فروشگاه های معتبر ایرانی،
خونی است تازه به شریان های موسیقی تبعیدی

در شرایط بس بغرنج امروزموسیقی تبعیدی،
تنها پشتیبان همیشگی ما شما بوده و هستید و خواهید بود

جدیدترین آلبوم «ابی» خواننده محبوب مردم، اینروزها روانه بازار شده و در سایت های مختلف در دسترس قرار گرفته است.
«ابی» درباره آلبوم «جان جوانی» می گوید از اینکه این آلبوم جدید اینروزها بدست دوستداران همیشه مهربان و حامی ام میرسد، هیجان زده هستم، جالب اینکه تهیه این مجموعه درست 3 سال طول کشید و در این راه با مشکلات متعددی مواجه شدیم ولی نهایتا از نتیجه کار بسیار راضی هستم.
آلبوم «جان جوانی» شامل 11 آهنگ است، دو آهنگ «بغض» و «آخرین بار» به صورت موزیک ویدیو به مردم عزیز سرزمینم تقدیم شد، که بازتاب بی نظیری داشت.
من در راه تهیه این آلبوم یاران خوبی داشتم، بهمین جهت از تمامی دست اندرکاران این آلبوم فوق العاده، سینگل و یک ویدیوی «جان جوانی» به کارگردانی یاسمین آشنا، کارگردان جوان و خوش ذوق که قبل از ارائه آلبوم پخش شد، سپاس فراوان دارم.
موزیک ویدیوی «حبس» هم از کارهای زیبای آلبوم است، باکارگردانی نوید اخوان، یکی از نادر استعدادهای برجسته سالهای اخیر، که همین روزها شاهد پخش آن خواهید بود.
اینک فرصتی است که از کسانی که امکان تهیه آلبوم را به شکل قانونی دادند تمنا می کنم تا کمکی باشند به موسیقی بی پشتیبان، بی رمق و تنهای در تبعید، هر سی دی اورژینال و هر آهنگی که بطور قانونی از «آی تونز» خریداری میشود، خونی است تازه به شریان های موسیقی تبعیدی. هر آلبومی که از فروشگاههای ایرانی خریداری میشود، حمایت بیدریغی است از جامعه هنری، بخصوص دست اندرکاران زحمتکش و پر از ابتکار موسیقی و ترانه که جان تازه ای بگیرند.
بیائید بپذیریم که موسیقی ایرانی در تبعید در شرایطی بس بغرنج قرار دارد، تنها پشتیبان همیشگی آن شما بودید و هستید و خواهید بود. فقط و فقط به کمک شما چراغ موسیقی تبعیدی ما، در عرض 35 سال گذشته روشن مانده است.
این تقاضای من است نه فقط برای آلبوم جدید خودم، بلکه برای کارهای همه همکارانم، اطمینان دارم رویم را زمین نمی اندازید چرا که درعرض تمامی این سالها پشت و پناهم بودید.

1441-81