1363-10

1363-11

ترانه «کاشکی» با صدای لیلا فروهر برای اولین بار توسط کمپانی آونگ هفته گذشته ارائه شد که همزمان در تلویزیونهای فارسی زبان و رسانه های اینترنتی پخش شد و رکورد بی سابقه ای داشت.
آهنگ و تنظیم این کار توسط موسیقیدان ونوازنده جوان و توانا عارف شکوری و شعر زیبای رضا خواجوی و کارگردانی ویدئو توسط سیروس کردونی انجام شده و کاری بسیار مدرن و متفاوت و هماهنگ با تلفیق شعر و موسیقی.
و تصویر دیگری از لیلا با میکاپ و آرایش موی جدید که بعهده هانری زادور بوده و چهره تازه ای از لیلا را نمایان میکند.
لیلا فروهر با صدای پرتوانش و تحریرهای مخصوص خود در این اثر حس زیبایی را به شنونده منتقل کرده و طرفدارانش با پیغامهای زیبا در Face bookو YouTube و رادیو جوان، علاقه و قدردانی خود را نشان داده تا جایی که در 24 ساعت اولیه پخش بیش از 000/420 بیننده داشته.

1363-12

پیامهای دوستداران لیلا
مهدی میناگر: لحظه لحظه صدای شما خاطره بیاد ماندنی لحظه های خوش زندگیست.
مهدی سیاوشی: به عنوان یه طرفدار شما احساس غرور میکنم هرچه بخوام از موسیقی بشنوم در شما خلاصه شده (کلاسیک- پاپ- محلی – عاشقانه – عارفانه) عاشق همه ی کاراتم از حدیث و دو پرنده گرفته تا آهنگ زیبای «کاشکی».
پری در تهران: تو شب بغض و سکوتم وقتی که رو به سقوطم تورو دارم، تو رو دارم
شمیم وزیری: تو قلب مائی، ما با صدات زندگی می کنیم، عاشقی می کنیم و درکل همه عواطف ما با تو تاثیر می پذیرد.
زهرا لیلا: کاشکی اینو میدونستی واسه برگشت تو (به ایران) لحظه ها رو میشمارم.
وهزاران پیغامهای زیبا و با محبت برای لیلا.
لیلا ازنادر هنرمندان زنی است که توانایی اجرای سبکها و زبانها و گویشهای مختلف موسیقی را دارد و با قدرت صدایش و تجربه و شناختی که طی این سالها بدست آورده هر یک از این کارها و آلبومها را بسیار حرفه ای اجرا نموده و باعث شده نامش در دنیای موسیقی ایران جاودانه باشد.
آلبوم From my Heart کاری بسیار متفاوت با اشعار بزرگان شعر و ادب چون رومی- رهی معیری- فریدون مشیری- عراقی – سیمین بهبهانی – حافظ و آهنگهای استثنایی توسط گروه رومی با ملودی های ناب موسیقی ایرانی و اجرای ارکستر بزرگ آن در سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفت و لیلا با اجرای این آلبوم بخش تازه ای در پرونده کاری خود آغاز کرد.
مجله جوانان و رادیو جوانان بزودی مصاحبه اختصاصی با لیلا فروهر در مورد کارهای جدیدش خواهد داشت.