1512-48

1512-49

1512-50

«آنتونیو جلینی» خستگی ناپذیر پیش میرود، او از 20 سال پیش تدارک اینروزها را دیده بود، خود می گوید وقتی 7 سا له بودم، پرزیدنت نیکسون به ایران آمده بود من که از همان کودکی عاشق سرزمین امریکا بودم، یک آلبوم از تصاویر ستارگانی چون جان وین تهیه کرده بودم، با پدرم در دانشگاه موفق به دیدار نیکسون شدم او از میان بچه ها، مراکه با هیجان برایش دست تکان می دادم برگزید و پرسید این آلبوم چیست؟ گفتم تصاویر جان وین، گفت چرا جان وین؟ گفتم جان وین به گفته پدرم نمونه یک انسان مهربان وحامی فرهنگ ها ونژادهای مختلف است من دلم میخواهد روزی به امریکا بیایم که به گفته پدرم جوان ترین کشور دنیاست، دلم می خواهد فرهنگ ایرانی را به آنها معرفی کنم نیکسون خندید و گفت حتما بیا روزی تو را در آنجا خواهم دید.
من دیگر هیچگاه نیکسون را ندیدم، ولی من سرانجام به امریکا آمدم و بعد از سالها به معرفی سرزمینم با شب های شعر، با کتاب ها، با خانه تاتر و اینکه در سرزمین من، همه نژادها و رنگها و مذاهب کنار هم زندگی می کنند و اینک المپیا اوارد با 8 هنر، سمبلی از ریشه های فرهنگی سرزمین ماست.
انتونیو جلینی سرانجام از فامیلی فیلم اواردز در کن حرف زده سپس برندگان را معرفی کرد و گفت ما درآگوست کاندیداها را معرفی کردیم. قبل از آنکه مراسم خاصی برپا شود، من با افتخار برندگان را همزمان با برندگان فستیوال کن به جهانیان معرفی می کنم.
خوشحالم که جک وانتی نماینده فرهنگی امریکا در کن، از این اقدام با زیبایی سخن گفت و آینده زیبایی را برای فامیلی فیلم اواردز و المپیا پیش بینی کرد و مرا بعنوان فاندر آنها به همه معرفی نمود و این افتخار بزرگی بود. وقتی در یک کنفرانس مطبوعاتی من از المپیا حرف زدم، همه به شور و هیجان آمدند و من از 8 هنر جهان رقص، موسیقی، نقاشی، مجسمه سازی، شعر وادبیات، تیاتر، فیلم، فشن سخن گفتم و این اولین بار در جهان است که از چنین هنرهایی درکنار هم تجلیل می شود.
الن جی فریدمن مدیریت این جشنواره ها، اینروزها با شبکه های تلویزیونی و استودیوها در حال گفتگوست و به زودی نتیجه آن اعلام میشود.

1512-51

1512-53

1512-59

1512-60

1512-61

1512-62

1512-63