Mix1309-09

آهنگ جديد اندي به همراهي شيني‌، شهر را به هيجان در آورده است

كنسرت گريك تياتر به فستيوال دي جي هاي شهر تبديل شده است

Mix1309-10

هفته قبل آهنگ جديد اندي با همكاري شيني به بازار آمد. اين آهنگ شاد با نام دي جي يك كار بسيار متفاوت از اين دو هنرمند است كه در طول دو سه روز بزرگترين رقم تماشاچي را بر روي سايت هاي اينترنتي و صفحه هاي تلويزيون هاي ايراني داشته است. صدها هزار هيت در روي سايتهايMix1309-11 اينترنتي براي آهنگ دي جي يك موفقيت ديگر براي اندي ميباشد كه با هر آهنگ جديدش كاري تازه و حركتي نو را آغاز مي‌كند.
شعر اين آهنگ را ترانه سراي محبوب پاكسيما و قسمت انگليسي آن را شيني ساخته است و اين آهنگ كه اصلا يك آهنگ به زبان اسپانيولي و از مكزيك مي‌باشد با اقتباس جالب اندي و شيني به يك آهنگ ايراني بسيار زيبا با كلام جديد و ريتم پر انرژي تبديل شده است. تنظيم اين آهنگ را پوريا نياكان تنظيم كننده جوان انجام داده است.
جالب توجه اينكه معمولا آهنگهاي اندي را در كشورهاي مختلف مثل هندوستان،  ارمنستان،  ازبكستان و تاجيكستان به زبانهاي آنها و يا فارسي مي‌خوانند و اين اندي و شيني ميباشند كه بخاطر روابط قانوني بين المللي اجازه خواندن اين آهنگ را رسما از كمپاني Latin Power با قرارداد و وكيل بزرگ هاليوودي كيا كامران،  دريافت كردند. جالب اينكه رابطه بسيار زيبايي بين كمپاني مكزيكي و كمپاني CMG كه كمپاني اندي وشيني مي‌باشد به وجود آمده اين كمپاني بسيار خوشحال است كه اندي و شيني اين آهنگ را خوانده‌اند.
انتخاب اين آهنگ يكي از ايده هاي جالب پاكسيما بود كه پس از كشف آهنگ به اندي و شيني پيشنهاد كرد و آن دو اين پيشنهاد را با خوشحالي قبول كردند. طرفداران اندي بخوبي رابطه حسنه بين اندي و پاكسيما را مي‌شناسند و واقف هستند كه حضور اشعار پاكسيما و همكاري او يكي از دلايل بزرگ موفقيتهاي اندي مي‌باشد و در اين زمينه اندي بارها از پاكسيما تشكر كرده است.
آهنگ DJ‌ در زبان اسپانيش 150‌ ميليون هيت در روي Youtube  دارد و در همين چند روز گذشته طرفداران اندي ثابت كردند كه اين آهنگ به زبان فارسي هم هيت بزرگي خواهد شد.Mix1309-12
ويديوي اين آهنگ  را كوجي ساخته است كه در رنگ آميزي و هيجان بي نظير است.
اندي به همكاري شيني در چهارم اگوست در گريك تياتر كنسرت بزرگي دارند و براي اولين بار آهنگ دي جي را اجرا خواهند كرد  و در كنار آنها دهها رقصنده از سبكهاي مختلف برنامه اجرا خواهند كرد.
اندي مي‌گويد اين آهنگ براي تشكر از زحمات دي جي هاي ايراني ميباشد كه موسيقي ما را در محافل ايراني زنده نگه ميدارند و به  همين مناسبت دهها دي جي معروف از تمام كاليفرنيا به كنسرت گريك تياتر مي‌آيند تا هم برنامه اجرا كنند هم حمايت خود را از اندي و شيني نشان دهند.
مجله جوانان تبريكي دارد براي اين دو هنرمند،  زحمت كش، خوش صدا و محبوب همگان.Mix1309-13