1524-27

1524-28

این روزها آهنگ جدید اندی با نام «بی نظیر» از هرگوشه وکنار خیابانهای ایران شنیده میشود. جالب اینکه وقتی آهنگهای لوس آنجلس به بازار می آیند در تهران زودتر سر وصدا به پا میشود تا در لوس آنجلس. دی جی های ایرانی که این روزها نخست منتظر پخش آهنگهای جدید می باشند استقبال بی نظیری از آهنگ «بی نظیر» کرده اند و به پارتی ها و جشنها یک بار دیگر با صدای اندی به پایکوبی دعوت می شوند.
این آهنگ که ثمره همکاری نزدیک لوس آنجلس و ایران است یکی از زیباترین آهنگهای شاد اندی می باشد. ترانه سرای این آهنگ نیما اسفندیاری از اهواز، آهنگساز آن رضا رضاپور و تنظیم از رضا معادی از رشت می باشد. ویدیوی آهنگ «بی نظیر» یکی دیگر از کارهای خوب کوجی زادوری میباشد که همیشه با رنگ آمیزی های شاد بیننده را مجذوب آهنگ می کند.
این روزها اندی یکی از هنرمندانی است که در اکثر مهمانی های خصوصی ایرانیان شرکت دارد. از لوس آنجلس تا نیویورک از کانادا تا انگلیس، از دوبی تا استانبول بزرگترین مهمانی های ایرانیان با حضور اندی بر پا می شود.
اندی می گوید خوشحالی مردم بزرگترین پاداش برای هر هنرمندی میباشد و از تک تک طرفدارانی که سالهای سال با موسیقی من عاشق شدن و زندگی کردند تشکر می کنم
آهنگ بی نظیر را با ویدیوی HD بر روی YouTube در کانال Andy Music TV می توانید با کیفیت بالا تماشا کنید.
مجله جوانان آرزوی بهترین ها را برای اندی این هنرمند مردمی دارد.

Facebook.com/andy madadian official
Twitter/andy madadian
Instagram/andymusic1

1524-29