1410-63

1410-69

هفته قبل آهنگ ملی پوشها، آخرین کار اندی هنرمند محبوب مردم، رکورد بزرگی را در فیس بوک شکست و مجله جوانان که با ابتکاری وطن پرستانه عکس روی جلد خود را به این آهنگ اختصاص داده بود با سیل تلفن ها و تبریکات روبرو شد.
این روزها در بین ایرانیان فیس بوک حرف اول را می زند و این فیس بوک بودکه درست قبل از بازی ایران رکورد تازه ای از اندی منتشر کرد. اندی میگوید: این نشان دهنده علاقه مردم به تیم ملی بود.اندی و مجله جوانان از مدتها قبل برنامه ریزی کرده بودند که این آهنگ که از ساخته های منوچهر چشم آذر و پاکسیما درست یک هفته قبل از بازی های جام جهانی به بازار بیاید و روی جلد جوانان به این آهنگ تعلق داشته باشد. به دنبال پخش آهنگ ویدیوی آن از اریک فیلم و روی جلد جوانان میلیونها نفر به دیدن این ویدیو به فیس بوک اندی هجوم آوردند و بزرگترین رکورد را برای اندی به جای گذاشتند. پیغام عشق و امید از کلمات اندی و ترانه پاکسیما دل مردم ایران را شاد کرد و از آنجایی که اندی از طرفدارانش خواسته بود که با حمایت از این آهنگ به بچه های تیم ملی پیغام عشق و موفقیت بفرستند، با گزارش رسمی فیس بوک این آهنگ به بیش از 8 میلیون نفر رسیده است و این رکورد تازه ای است برای اندی این هنرمند فوتبال دوست ووطن پرست.
اندی میگوید ضمن تشکر از مجله جوانان، امیدوارم که همه ایرانیان هر جای دنیا که هستند به فیس بوک من و یا YouTube من بروند و با حمایتشان از این آهنگ پیغام عشق را به تک تک بچه های تیم ملی بفرستند تا آنها دلشان گرم شود و بدانندکه ما دوستشان داریم و آرزوی موفقیت بیشتر دراین جام جهانی برایشان داریم.

YouTube.com/Andy musictv
Face book.com/
Andy madadian official
www.Andymusic.com

1410-65

1410-66

1410-67