1718-78

درمان وال کیلمر

1718-79

• شایع است گذر وال کیلمر بازیگربا سابقه سینما از سرطان حنجره، خیلی ها را به درمان این بیماری امیدوارساخت.
وال که با تکیه به دوست قدیمی خود«شر»، همسرسابق اش و دو فرزندش، درشرایطی که به شدت نرسیده بود، خود را به یک انستیتو سپرد و درمان ها را شروع کرد و خوشبختانه به مرور بربیماری تسلط یافت واینک ضمن نوشتن کتابی، به اجرای برنامه «استندآپ» در نقاط مختلف مشغول است و خود می گوید درمان من، نقطه امیدی برای خیلی ها بود که بشدت ازسرطان حنجره دچار وحشت شده بودند.

بر هم زدن استانداردها

1718-80

• شایع است جسیکا آلبا که روزگاری سکسی ترین ستاره هالیوود لقب گرفته بود و بسیاری از بازیگران مرد درپی همبازی شدن با او بودند و حتی صدای جورج کلونی هم درآمده بود اینروزها به یک همسرو مادری کامل مبدل شده است.
جسیکا می گوید من می خواستم ثابت کنم، کالای هالیوودی نیستم، یک زن هستم که میتوانم در طوفان وسوسه ها وآلودگی ها سالم بمانم، من از روزی که با کش وارن ازدواج کردم، به همه ثابت کردم یک همسر وفادارم وقتی صاحب 3 فرزند شدم ثابت کردم یک مادرمسئول هستم، هیچکس باورش نمی شد زندگی من و کش دوام بیاورد ولی من تا پای نوه دارشدن هم میروم ولی سینما را ترک نمی کنم.

ادل درخطر!

1718-81

• شایع است کم کردن 100پاوند درطی چندماه، سلامت ادل خواننده انگلیسی تبار را به خطرانداخته است.
ادل ظاهرا خوش اندام و زیبا شده، ولی اطرافیان او می گویند ادل بدلیل سرعت بخشیدن به کم کردن وزن و استفاده از داروهای مختلف اینک علائم و عوارضی ظاهر شده که سلامت او را به مخاطره انداخته و پزشکان نظرداده اند او باید تا ماهها تحت نظرباشد و برنامه درمانی تازه ای را برای جبران این عوارض ادامه بدهد. دوستان نزدیک ادل گفتند او هفته قبل هنگام ضبط یک آهنگ، بحال نیمه بیهوش روی مبل افتاد ولی به موقع به دادش رسیدند.

شرط ازدواج

1718-84

• شایع است انتونیوبندراس بازیگراسپانیایی تبار، هفته قبل خیال دوست دخترخود را راحت کرد و با یک جواب نه، به مسیرآینده خود، راه تازه ای داد.
«نیکول کیمبل» دوست دخترآنتونیو، از دوسال پیش، همه اصرارش این است که به هرطریقی شده با بندراس ازدواج کند ولی هربار آنتونیواین مهم را به بعد موکول کرده وآخرین بار به او گفت اگرجایزه اسکاررا ببرم، بلافاصله ازدواج می کنیم!
آنتونیو بخاطرفیلم Pain and Glory نامزد اسکارشد، چند جایزه از انجمن بازیگران، منتقدین دربافتا دریافت داشت ولی هنوز به اسکار دست نیافته، خودبخود بهانه ای برای به عقب انداختن ازدواج است، البته اگر نیکول خسته ونا امید نشود.

دو بازیگرمعروف، واکسن
سرطان پوست خود را پیدا کردند

1718-85

ازحدود 12سال پیش دو بازیگرمعروف سینما، هیوجکمن و ملانی گریفیت گرفتارسرطان پوست بودند، بارها تحت عمل های مختلف قرار گرفتند بارها پوست صورت و بدن شان از جمله روی بینی شان را سوزاندند تاسرانجام یک انستیتوی سرطان شناسی درسن دیاگو موفق به کشف یک واکسن شد اما این کشف میان178 هزارنفرمبتلا به سرطان پوست را نجات داد که بیشتر روی پوست بینی و چانه متمرکز بود دو چهره از جمله برنده جایزه نوبل بروس بیولتر و دیل بوفرعاقبت یک درمان 45روزه را ارائه دادند و اینک هیوجکمن که دو فیلم خود را بدلیل این سرطان نیمه کاره گذاشته بود، به اتفاق یک سریال شروع کرد.

 1655-59