1737-93

جف بریجز گرفتارسرطان شد 

1737-100

جف بریجزبازیگرو موزیسین معروف، این هفته اعلام کرد بدنبال ابتلا به سرطان لنفاوی تحت معالجات همه جانبه قرارگرفته است.
جف گفت بیماری سرطان من خیلی جدی و خطرناک است، ولی من یک تیم ازپزشکان متخصص را درکنار خود دارم وبا انرژی مثبت و حمایت همه خانواده، برای درمان آن پیش میروم.

 

ریبا هم عاشق شد

1737-94

• شایع است ریبا خواننده و ستاره 65 ساله تلویزیونی، هفته قبل اعلام کرد بعد ازجدایی از همسرش، دوباره عاشق شده واز ژانویه تا به امروز شب و روز با بازیگرسریال CSI : Miami رکس لین 63ساله رابطه عاشقانه دارد و به هیچ چیز جز ازدواج فکر نمی کند.
ریبا قبلا گفته بود دیگر تن به ازدواج نمی دهد و دوتجربه قبلی برایش کافی است ولی انگار رکس بد جوری بروی او تاثیرگذاشته است.

تهدید کارگرافتاد

1737-95

• شایع است اشلی اندروود 42 ساله تهیه کننده تلویزیون بعد از یک دوره عشق و عاشقی با چهره معروف تلویزیونی لری دیوید، ناگهان به او التیماتوم داد که اگرتا یک هفته دیگر با او ازدواج نکند، بکلی رابطه خود را برهم میزند.
دوستان نزدیک ایندو می گویند این زوج معروف از سال 2017 با هم رابطه دارند ولی لری قصد ازدواج نداشت درحالیکه اشلی عاشق زندگی زناشویی است و التیماتوم یک هفته ای او کارگر افتاد و آنها این هفته با هم ازدواج کردند.

35 سال زندگی عاشقانه

1737-96

• شایع است درشرایطی که زمزمه هایی از جدایی تد دانسون و ماری استین برگ همه جا پیچیده بود، هفته قبل ایندو خبرهای خوشی برای دوستان خود داشتند.
تد 72 ساله و ماری 67 ساله، اعلام کردند بیست و پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفته اند و خود را خوشبخت ترین زوج هالیوودی لقب دادند و گفتند برخلاف نظرخیلی از دست اندرکاران شایعه و برهم زدن زندگی های آرام آنها درنهایت تفاهم زندگی می کنند و قصد جدایی هم ندارند.

سنت شکنی مگان، دو برادر را بجان هم انداخته

1737-97

• شایع است اختلاف نظرهای پنهان میان پرنس ویلیام و پرنس هری، به مرور خود را نشان میدهد.
می گویند از روزی که هری ناگهان مگان را به جمع درباریان آورد، پرنس ویلیام احساس خطر کرد و ازمادربزرگ اش ملکه کمک طلبید تا شاید جلوی ازدواج احتمالی آنها را بگیرد ولی دیرشده بود، چون آنها تصمیم نهایی خود را گرفته بودند. مگان از همان آغاز ورود کوشید تا خیلی از قوانین دربار را بهم بریزد، از جمله شکار سالانه، مهمانی های رسمی، لباسهای درباری و دوری از اجتماع و رسانه ها و جلوگیری از سفرهای غیررسمی که کم کم عکس العمل های دربار شروع شد و در نهایت مگان که به یک زندگی آزاد هالیوودی عادت داشت کلافه شده و پرنس هری را هم بدنبال خود کشید و بقولی اورا از زندان رسمی دربار به مرور جدا کرده و تصمیم گرفت ازخیلی از امتیازات درباری بگذرد و با هری به زندگی عادی برگردد.
اینک مگان می کوشد قالب هری را بشکند، او را به تهیه فیلم بکشاند، خود به بازی در فیلم ها بپردازد وهمین ها، پرنس ویلیام را به شدت نگران و خشمگین کرده است و میان دو برادر کاملا شکراب شده و عاقبت نه چندان مطلوبی را می توان پیش بینی کرد.

1737-98