1547-83

اسکارلت جوهانسن از همسر فرانسوی اش جدا شد

1547-76

اسکارلت جوهانسن بازیگر محبوب سینما، بعد از 4 سال زندگی مشترک با رومین دوریاک ژورنالیست فرانسوی، تن به جدایی داد.
اسکارلت در جریان فستیوال کن، حدود 4 سال ونیم پیش با رومین آشنا شد و بعد از 6 ماه با او خیلی بی سروصدا ازدواج کرد و درحالیکه سخن از حاملگی او میرفت، هفته قبل اطلاع داد که تن به طلاق داده ولی هیچ دلیلی برای این جدایی ندارد. گرچه دوستان مشترک می گویند ایندو بر سر زندگی اسکارلت در فرانسه دچار اختلاف نظر شدند، چرا که اسکارلت میخواست پایگاه هنریش در امریکا باشد.

دانشجوی فرانسوی دختر شایسته جهان شد

1547-77

1547-78

1547-79

شصت و پنجمین دوره رقابت‌های انتخاب دختر شایسته جهان با حضور نمایندگان ۸۵ کشورجهان در مانیل پایتخت فیلیپین برگزار شد و اریس میتنر، به‌عنوان دختر شایسته جهان برای سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.
این دختر فرانسوی، دانشجوی دندانپزشکی است که موفق شد از میان ۸۵ نفر تاج دختر شایسته را تصاحب کند. او در جریان این رقابت‌ها گفت: «کشورها حق دارند مرزهای خود را بسته یا باز نگه دارند. کشورهای اروپایی و فرانسه تصمیم گرفته‌اند که مرزهایشان را به روی مهاجران باز نگه دارند. مرزهای باز به ما این امکان را می‌دهد که آزادانه سفر کنیم و جهان را بشناسیم».
این مسابقه برای دوشیزگان جوان ۱۸ تا۲۷ سال برگزار می‌شود و معیارهای متعدد دیگری به جز زیبایی نیز برای انتخاب برنده مسابقه در نظر گرفته می‌شود.

بردپیت بیشتر صدمه روحی دید!

1547-80

• شایع است در ماجرای جدایی بردپیت و انجلینا جولی، بردپیت بیشتر صدمه روحی دید.
دوستان نزدیک بردپیت می گویند بعد از هیاهوی آغاز جدایی و تقاضای کمک آنجلینا از اف بی آی، در مورد آزار روحی بچه ها از سوی شوهرش، پیت به جای دفاع در خلوت خود فرو رفت و تا دو هفته حاضر به خروج از خانه نبود.
به مرور که ثابت شد ادعای انجلینا در این مورد صحیح نیست، پیت کم کم از خلوت خود بیرون آمد تا حدود دو هفته قبل هر دو به توافق رسیدند، ماجرای طلاق را آرام و دوستانه تمام کنند و بقولی 12 سال رابطه بظاهر عاشقانه را مخدوش نکنند و پیت موافقت کرد با حضور شاهد، هفته ای یکبار بچه ها را دیدار کند که شامل مادکس 15، پکس 13، زهرا 12 و شیلا 10 وویوین و ناکس دوقلوهای 8 ساله میشود.
بردپیت در مراسم گلدن گلوب به اتفاق استینگ وکریس کرنل اولین حضور عمومی خود را داشت.

افسردگی بعد از جدایی

1547-82

• شایع است هالی بری و الیویر مارتینز، بعد از جدایی، هر دو دچار افسردگی شدید شدند.
هالی بری که تا امروز 3 ازدواج و 3 طلاق داشته و از دو شوهر اخیر خود دو فرزند، هیچگاه فکر نمی کرد بعد از جدایی دچار دیپریشن عمیقی بشود، چون او درواقع با عشق با مارتینز وصلت کرد و بعد هم با نفرت از او جدا شد درحالیکه در جنگ با شوهر قبلی خود برسر دخترش، مارتینز بارها تن به نزاع و زندان بخاطر هالی داد.
اینک هالی در امریکا و مارتینز در فرانسه دور از هیاهو و در خلوت خود زندگی می کنند و دوستان مشترک شان می گویند پل های بازگشت خراب شده و هر دو باید به آینده بیاندیشند.