1698-27

با هم دوباره روی صحنه بعد از 43 سال

1698-28

1698-29

دو بازیگر نامدار فیلم ماندنی Grease که در سال 1978 روی صحنه آمد، درست بعد از 43 سال دوباره با هم در کورال اسکای امفی تیاتر فلوریدا روی صحنه رفتند.
جان تراولتا و الیویا نیوتن جان بعد از چند دوره سرطان، تقریبا با همان شکل و شمایل قدیمی و هنوز با چهره ای دلنشین.
جالب اینکه ژاکت الیویا در آن فیلم، در یک حراج به مبلغ 200/243 دلار فروخته شد.

رابطه داغ بردلی کوپر 44 ساله  و سردبیر 71 ساله مجله وگ Vogue

1698-30

اینروزها نیویورک از رابطه داغ بردلی کوپر بازیگر معروف سینما و برنده بهترین فیلم وکارگردانی و آنا وینتور سردبیر 71 ساله مجله معروف Vogue می گوید.
ایندو طی چند روز به همه محافل و مجالس، رستورانها، بارها و کاباره ها و فشن شوها باهم دیده شدند و دست از بوسه هم نکشیدند.
ایندو از فرودگاه هیتروی لندن با هم سوار برهواپیما شدند و در نیویورک پیاده شدند وهمه با حیرت این رابطه را تماشا می کنند، درحالیکه قبلا می گفتند لیدی گاگا علت جدایی بردلی از دوست دخترش ایرینا شایک بود ولی انگار رویدادهای دیگری پشت پرده است.
جالب اینکه همه دوست دخترهای سابق بردلی بروی جلد مجله وگ رفته اند چون جنیفرلوپز، رنی زلوگر، ایرینا شایک و لیدی گاگا! به روایتی آنا همه آنها را روی جلد گذاشته که هر شک و تردیدی را در مورد رابطه خود و بردلی پنهان کند.

کریسمس پارتی بهانه دیدار انیستن و بردپیت

1698-31

• شایع است همه ساله جنیفرانیستن مراسم کریسمس را درخانه خود جشن می گیرد و بسیاری از چهره های مورد علاقه خود را هم دعوت می کند که شامل تام هنکز، ریتا ویلسون، کیت هادسن و گوئت پالترو میشود و در سال اخیر برد پیت همسر سابق اش هم اضافه شده است
دوستان نزدیک می گویند ایندو این نزدیکی و روابط صمیمانه را به یک دوستی ساده و ریشه در زمان ازدواج شان تعبیر می کنند ولی درآغوش کشیدن و بوسه های گرم، خبر از مسائل دیگری هم میدهد، البته بردپیت با عشق تازه خود اخیرا دیده شده و همین ها اطرافیان را گیج کرده است.