1548-90

اقدام خیرخواهانه بن استیلر نیمه کاره ماند

1548-91

 

1548-92

1548-93

بن استیلر که بعنوان سفیر صلح سازمان ملل به اردن رفته بود تا بتواند گروهی از بچه های آواره سوریه ای را به امریکا انتقال دهد، بدلیل حوادث اخیر و دستورات رئیس جمهوری امریکا، همه برنامه هایش معلق ماند.
استیلر می گوید این بچه ها، در پی سفر به امریکا واروپا نیستند آنها می خواهند زیر یک سقف آرام و بدور از جنگ و خونریزی زندگی کنند، آنها می خواهند درس بخوانند، آنها به نوازش و مهر نیاز دارند و جهان باید این را درک کند.

 

خواهر زاده 8 ساله بریتنی در کما

1548-83

1548-84

یکشنبه گذشته وقتی «مدی» دختر خواهر بریتنی اسپیرز خواننده معروف، مشغول رانندگی با موتور چهارچرخش بود، بدرون حوضچه آبی که در محوطه خانه شان قرار داشت سقوط کرد و بدلیل باز نشدن کمربند ایمنی اش برای دقایقی زیر آب ماند و پس از نجات توسط خانواده به بیمارستان انتقال یافت و اکنون در شرایط بحرانی و در کما بسر می برد.
بریتنی اسپیرز نیز دچار شوک شده و در پست اینستاگرام اش از مردم و طرفدارانش تقاضا کرده برای زنده ماندن و سلامتی «مدی» دعا کنند.

بن افلک:
من همیشه برادرم کیسی را پر از توانایی دیدم

1548-86

اینروزها دو برادر: بن افلک با فیلم Live By Night به دلیل کارگردانی و بازی و کیسی افلک بخاطر بازی درخشان در فیلم Manchester By The Sea که به دریافت جایزه گلدن گلوب منجر شد، همه جا مورد بحث هستند و جالب اینکه خیلی ها می خواهند بدانند ایندو برادر چه روابطی با هم دارند.
بن می گوید کیسی برادرم آنقدر در کار خود تواناست که نیاز به کمک و راهنمایی من ندارد، من همیشه او را پر از توانایی دیده ام و جایزه را هم حق او می دانم او اینک در مسیر مشخص و سریعی پیش میرود.
کیسی با احترام به برادر بزرگتر خود می گوید بن همیشه الگوی خوبی برای من بوده است.

نکات دور از انتظار در حرفهای رایان گازلین

1548-87

• شایع است رایان گازلین در طی سالها بازی در فیلم ها، در مصاحبه ها در دیدارها، هیچگاه درباره زندگی خصوصی خود سخن نگفته بود و همین زندگی او را در هاله ای از راز و رمز فرو برده بود.
رایان زمان دریافت جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم La La Land ناگهان زبان گشود و بعد از 5 سال درباره دوست دخترش ایوامندز حرف زد و گفت: زمانی که من در فیلم می خواندم، می رقصیدم پیانو می نواختم و یکی از بهترین تجربه های سینمایی خود را داشتم، زن زندگی من ایوا مندز درحال بزرگ کردن دخترمان بود، فرزند دوم مان را حامله بود، از برادرش که با سرطان می جنگید نگهداری می کرد… عشق من متشکرم.
در این چند جمله حرفهای زیادی نهفته است که البته مهم ترین آن کناره گیری ایوا از بازیگری و معلق ماندن ازدواج شان بعد از 5 سال است.

آیا زندگی جانی دپ
در ماه 2 میلیون دلار هزینه دارد؟

1548-88

1548-89

درحالیکه جانی دپ از یک کمپانی معروف که امور مالی و سرمایه گذاری او را عهده دار است شکایت کرده و آنها را به اهمال و قصور و پنهان کاری متهم نموده است، مسئولان این کمپانی مدعی شدند که مسائل و مشکلاتی که اخیرا پیش آمده بدلیل بریز و بپاش بی رویه جانی دپ، چون جانی در سالهای اخیر بیش از 75 میلیون دلار برای خرید مبلمان و ریمادل کردن 14 خانه خود خرج کرده و بدون هیچ دلیلی 2 میلیون دلار برای پخش کردن خاکستر نویسنده معروف امریکایی هانتر اس تامپسون خرج کرده است.
همه ماهه جانی دپ بابت مراقبت و تعمیر و آماده نگهداشتن هواپیمای شخصی خود، 200 هزار دلار برای گروه نگهبانان و گاردها 150 هزار دلار برای حقوق کارمندان خود 300 هزار دلار و سرانجام برای خرید شراب 30 هزار دلار هزینه می کند که به این هزینه ها حداقل صد میلیون دلار در سال هزینه خرید و نگهداری از گیتارهایش و آثار هنری و آنتیک می پردازد.