1557-101

بردپیت و برادرش داگ پیت

1557-105

سوپراستارهای محبوب، برادران و خواهرانی دارند، که بعضی شان بسیار شبیه هستند و برخی هم اصلا شباهتی به آنها ندارند، برخی در کار هنرهستند و برخی آرزوی بزرگ شان حضور در صحنه هنر است. جالب است بدانید داگ 50 ساله در پشت صحنه، بارها برادرش را در امور خیریه کمک کرده در ماجرای طوفان نیواورلینز شب و روز کنار «برد» بود حتی به کشورهای افریقایی سفر کرده تا آنجلینا جولی را یاری بدهد و اخیرا برای پاکسازی آب کلیمانجارو 750 هزار دلار جمع آوری کرد.

جنیفرلوپز 47 ساله و الکس ردریگز 41 ساله اینروزها شب و روز در سفرهای عاشقانه هستند
همه می پرسند عاقبت این عشق به کجا خواهد کشید؟

1557-104

دوستان و اطرافیان می گویند هیچگاه جنیفرلوپز را تا این حد خوشحال و سرزنده و پرانرژی ندیده بودند، که از روز آشنایی و رابطه عاشقانه با الکس ردریگز از خود نشان داده است، آنها انگار سالهاست یکدیگر را می شناسند و نکته مهم اینکه، دوستان نزدیک احتمال ازدواج آنها را بسیار قوی می دانند.
جنیفر و الکس در طی 2 ماه گذشته مرتب در سفر هستند، از جزایر باهاماس تا میامی، تا نیویورک تا جنوب مکزیک تا جزایر قناری، همه جا لحظه ای از هم جدا نمیشوند، نکته جالب اینکه برای اولین بار مادر جنیفر در اغلب دیدارهای دو عاشق کنارشان دیده میشود و می گوید شب و روز برایشان دعا می کند و بقولی آرزو دارد دخترش سر و سامان بگیرد. مادری که در مورد دوست پسر اخیر جنیفر، اسمارت شدیدا مخالفت می کرد. جنیفر والکس فرزندان خود را با هم روبرو کرده و آشنا کرده اند مکس وامی 8 ساله فرزندان جنیفر و ناتاشا و مالا 8 و 12 ساله فرزندان الکس. عجیب اینکه خیلی زود با هم دوست شده اند.
الکس می گوید جنیفر یک زن هوشمند، یک آرتیست واقعی و یک مادر مهربان است. او بدنبال سادگی است از زرق و برق می گریزد و جنیفر هم میگوید برخلاف انتظار خیلی ها الکس هم پدر مسئول و مهربانی است.
اینک همه از هم می پرسند آیا براستی این عشق سرانجام خوشی خواهد داشت؟ ضمن اینکه جنیفر بدجوری به آینده این عشق امید بسته است.

شکستهای تیم لیکرز
سبب افسردگی جک نیکلسون شد

1557-102

• شایع است شکستهای اخیر تیم بسکتبال لیکرز سبب افسردگی شدید جک نیکلسون شد!
چرا که نیکلسون از 25 سال پیش طرفدار سرسخت این تیم است، همیشه گرانترین بلیط های مسابقات را در سراسر امریکا می خرید و به تشویق تیم می پرداخت و اخیرا شکست های لیکرز، او را چنان ناامید و افسرده ساخت که حاضر نبود در هیچ مسابقه ای حضور یابد.
اخیرا پسر بزرگ نیکلسون ریموند 25 ساله پدر را راضی کرده که دوباره به دیدن مسابقات بیاید ولی ریموند هم می گوید، اگر بازیکنان لیکرز بخود تکانی ندهند پدرم دوباره در افسردگی غرق میشود.

التیماتوم به راسل کرو

1557-103

• شایع است دو تهیه کننده و کارگردان به راسل کرو التیماتوم دادند تا در طی 2ماه خود را به پائین ترین وزن ممکن برساند تا پروژه های خود را آغاز کنند وگرنه از طریق قانونی این پروژه ها را کنسل می کنند.
درست 17 سال بعد از فیلم گلادیاتور، راسل اصلا شباهتی به آن شخصیت و ظاهر و بدن ندارد و اینک کارگردان فیلم قصد دارد بخش دوم این فیلم را بسازد و برای مرگ گلادیاتور در پایان فیلم قبلی هم فکری کرده اند و درواقع او را زنده می کنند ولی در مورد اینکه راسل را به اندام و ظاهری برسانند که این نقش را بازی کند، خود مشکل بزرگ تهیه کننده و کارگردان شده است چون راسل کرو عاشق غذا و شیرینی و مشروب است.