1557-85

ستارگان ارمنی تبار در شب افتتاحیه
فیلمی درباره قتل عام ارامنه و آسوریها

1557-86

1557-87

1557-88

درشب افتتاحیه فیلم Promise که درباره قتل عام ارامنه و آسوریها در سال 1914 توسط دولت عثمانی است، ستارگان ارمنی تبار چون «شر» و خانواده کارداشیان از جمله کیم و جنر در ردکارپت بودند و درباره این فاجعه غم انگیز قرن بیستم حرف زدند.
در این فیلم شهره آغداشلو بازیگر سرشناس ایرانی در نقش یک مادر ارمنی، ولی شجاع و رنج دیده با بازی درخشان ظاهر میشود. و دیگر بازیگران فیلم کریستین بیل، اسکار ایزک، شارلوت لی بان، آنجلا صرافیان، جین رینو و جمزکراول هستند.
خبرنگاران جوانان در مراسم ردکارپت فیلم حضور داشتند و با چند بازیگر فیلم مصاحبه کردند.

جنیفر گارنر و بن افلک
رسما تقاضای طلاق خود را به دادگاه دادند

1557-89

1557-90

بن افلک و جنیفرگارنر بعد از یکسال جدایی موقت، این هفته تقاضای طلاق رسمی خود را به دادگاه دادند و اعلام داشتند بکلی زندگی مشترک ایندو به نقطه پایان خود رسیده است.
ایندو برای سرپرستی بچه ها حکم مشترک و مساوی طلب کردند و هر دو اعلام داشتند هرچه ثروت دارند دقیقا نصف خواهد شد.
نکته جالب اینکه بدنبال ترک اعتیاد الکل بن، همه اطرافیان انتظار آشتی آنها را داشتند ولی ناگهان این هفته بدون داشتن وکیل، تقاضای طلاق خود را دنبال کردند.
ایندو اعلام کردند بخاطر بچه ها، دیدارهای دوستانه ای خواهند داشت و احترام متقابل رعایت میشود.

استالون سگی را 40 دلار فروخت
و 15000 دلار خرید!

1557-91

سیلوستر استالون بازیگر سرشناس سینما اینروزها برسر بازی در آخرین فیلم از سری Expendables با تهیه کنندگان اش جرو بحث و درگیری دارد و حاضر به بازی نیست و می گوید باید سوژه و آدمها تغییر کنند وگرنه من حاضر به بازی در این فیلم که سوژه ای تکراری دارد نیستم.
سیلوستر در مورد سگ خود زمان ساخت فیلم راکی قصه دارد و می گوید این سگ تکیه گاه من بود و من بدلیل فشار مالی ناچار شدم آنرا علیرغم میل و قلب خودم 40 دلار بفروشم و بعد از ماهها که شرایطم خوب شد آنرا با 15 هزار دلار پس بگیرم چون خریدار از دلبستگی من به آن سگ خبر داشت!