1563-86

انجلینا به داد برد پیت رسید

1563-87

• شایع است سرانجام در بحرانی ترین روزهای زندگی بردپیت، انجلینا جولی به یاریش آمد.
ایندو که بعد از یک پرواز خصوصی با هواپیمای شخصی و درگیری میان برد پیت و انجلی و بچه ها، کارشان به تقاضای طلاق کشید و حتی انجلینا قصد افشای همه اسرار پشت پرده زندگی شان در رابطه با اعتیاد و رفتارهای خشونت آمیز و غیر عادی بردپیت را داشت، با توجه به اعتراف صریح خود پیت و ابراز پشیمانی و تلاش برای بهبودی، در برابر چشمان حیرت زده اطرافیان، انجلینا به یاری برد پیت آمد تا او را دوباره به مسیر درست زندگیش هدایت کند.

آیا پایان ماجرای جنیفرلوپز  و الکس ردریگز ازدواج است؟!

1563-88

اطرافیان جنیفرلوپز می گویند در تمام سالهای گذشته، جنیفر را تا این حد خوشحال، پرانرژی وعاشق ندیده اند. او بعد از یک دوره عاشقی با بن افلک، با چند رابطه ازدواج، هیچگاه عمیقا خوشحال نبوده ولی اینک با عشق الکس ردریگز قهرمان بیسبال، انگار در آسمان هفتم پرواز می کند، او حتی دوقلوی 9 ساله خود را با دختران 9 و 12 ساله الکس همراه کرده و یک کانون خانوادگی تشکیل داده است.
دوستان نزدیک جنیفر می گویند او نهایت عشق را در الکس یافته و اگر اتفاقی بیفتد و آنها از هم جدا شوند، جنیفر هیچگاه با عشق آشتی نمی کند، از سویی الکس در پوست خود نمی گنجد او در طی روز همه کار می کند تا جنیفر را خوشحال کند و آرزویش ازدواج با اوست. اما یادتان باشد قبلا ستارگان دیگری چون مدانا، کامرون دیاز، کیت هادسن در کارنامه عاشقانه های او ثبت شده اند.

تیـلر سـویفت برای دهمین بار عاشـق شــد

1563-89

هفته قبل تیلرسویفت خواننده محبوب 27 ساله برای دهمین بار، عشق تازه ای رو کرد. عشق جدید تیلر، بازیگر جوان سینما جوی الوین انگلیسی تبار 26 ساله است.
الوین از یک مادر روانشناس و پدری فیلمساز مستند، خانواده ای اصیل در شمال انگلستان است که هنوز در انگلستان با والدین خود زندگی می کند ولی جدیدا به دنبال بازی در فیلم های امریکایی ساکن هالیوود شده است و اخیرا با فیلم: Billy Lynn’s Long Halftime Walk به شهرت رسید.
الوین و تیلر از ماههای قبل با هم رابطه دارند، ولی آنرا پنهان نگه داشتند چون رابطه تیلر با تام هیدلستون به دلیل اخبار همه روزه پایان خوبی نداشت.

منیجرسابق مالی جانی دپ او را در حال سقوط مالی می داند
ماهی 2 میلیون دلار هزینه بریزوبپاش جانی دپ است
دوستانش می گویند جانی هشیار و بیزینس من است

1563-90

هزینه 75 میلیون دلار مستغلات جانی دپ در سراسرجهان، قایق لوکس 18 میلیونی، 30 هزار دلار هزینه ماهانه شراب، اخیرا 3 میلیون دلار هزینه خاکستر دوست نویسنده اش هانتر تامپسون و هزینه های جانبی حدود ماهی 2 میلیون دلار، به گفته منیجر سابق امور مالی اش، جانی دپ را در آستانه سقوط مالی قرار داده است و در ضمن دعوای قانونی آنها با وکلای پرقدرت در دادگاه شروع شده است.
جانی دپ یک جزیره خصوصی در باهاماس با ارزش 5 میلیون و 300 هزار دلار، یک قصر قدیمی در فرانسه به ارزش 39 میلیون دلار، و یک قایق به قیمت 18 میلیون دلار دارد برای بازی در فیلم های دزدان دریایی کارائیب علاوه بر دستمزد، درصدی هم می گیرد که برای هر کدام 40 میلیون دلار میشود.
به گفته اطرافیان جانی برخلاف تصور که یک بریزو بپاش حرفه ای و غیرقابل کنترل است، در طی سالها دست به بیزینس های پرسود هم زده، یک تابلوی ادم والدمن را یک میلیون و 600 هزار خریده و 13 میلیون فروخته، قصر فرانسوی را سال 99 چند میلیون خریده و اینک 39 میلیون دلار درمارکت است.
در ضمن جانی دپ که از سوی همسر سابق خود امبرهارد متهم به آزار و اذیت شده بود، با پرداخت 7 میلیون دلار خود را خلاص کرد، اینک 3 فیلم پرهزینه و به احتمال زیاد پرفروش در پیش دارد و اطرافیان اش می گویند هیچگاه به ورشکستگی نمی رسد، گرچه بسیار خرج می کند، از بریز و بپاش لذت می برد، ولی همچنان آگاه است و میخواهد ثابت کند که منیجر سابق اش در مورد او خطاها و زیان هایی ببار آورده است.