1564-98

جورج کلونی 2 پروژه را به خاطر تولد دوقلوها متوقف کرد

1564-99

• شایع است جورج کلونی در آخرین هفته های وضع حمل همسرش، به کلی دست از فعالیت کشیده و شب و روز در کنار او بسر می برد.
جورج 56 ساله و امل 39 ساله درانتظاردوقلوهای خود هستند و جورج قرار بود برای حضور در دو فیلم تازه در امریکای شمالی و جنوبی باشد، ولی او به دلیل تولد فرزندان خود، هر دو پروژه را متوقف کرده و به سازندگان هردو فیلم گفته تا بچه ها سالم به دنیا نیایند، من حداقل دو هفته با آنها نباشم، تن به هیچ کاری نمی دهم.
ایندو برای روزهای تولد فرزندان خود، خانه ای به مبلغ 16 میلیون دلار در نزدیک لندن خریدند و جورج ترجیح میدهد کودکی بچه ها در بریتانیا بگذرد.

باز هم دیکاپریو عشق اش را رها کرد

1564-100

• شایع است لیونارد دیکاپریو اصولا تحمل زندگی عاشقانه را بیش از یکسال و در نهایت 2 سال ندارد و به روایتی به مجرد عبور آنها از مرز 25 سالگی خود را کنار می کشد.
در طی 15 سال گذشته دیکاپریو با زیباترین سوپرمدل ها رابطه برقرار کرده، همه آنها به اطرافیان خود قول دادند، او را مجبور به ازدواج کنند ولی همه شاهد بودند، که حتی زیباترین شان نیز دیکاپریو را به پای ازدواج نکشید و او بعد از یک الی 2 سال، ناگهان رابطه خود را قطع کرده و به بهانه بازی در فیلم تازه ای به آن سوی دنیا سفر کرده است.
آخرین معشوقه لیو 42 ساله یک سوپر مدل 25 ساله بنام نینا اگدل است که سه روز قبل از تولد 25 سالگی اش از دفتر زندگی لیو خط خورد.

برد پیت در دیدار با شاهرخ‌خان:
من در بالیوود شانسی نداشتم

1564-101

برد پیت، بازیگر محبوب هالیوود در این روزها سرگرم تبلیغ برای فیلم جدیدش است. او در طی سفرش به هند ضمن دیدار با شاهرخ خان ستاره پرآوازه بالیوود گفت که به خاطر ناتوانی در رقص و آواز در بالیوود شانسی نداشتم.
برد پیت که در ماه‌های اخیر بیشتر به خاطر جدایی از آنجلینا جولی خبرساز شده بود، سرگرم برگزاری توری در نقاط مخلف جهان برای معرفی فیلم جدیدش است.
این فیلم که از طریق آنلاین نتفلیکس(Netflix) تهیه شده، “ماشین جنگی” (War Machine) نام دارد و از تاریخ ۲۶ مه به نمایش در‌آمد. این فیلم طنزآمیز بر اساس رمانی از مایکل هیستینگز درباره جنگ آمریکا در افغانستان ساخته شده است.
گذر برد پیت در طی سفر تبلیغاتی‌اش به هند نیز افتاد و ضمن معرفی “ماشین جنگی” دیدار و گفت‌وگویی هم با شاهرخ خان، ستاره موفق و محبوب بالیوود داشت.

بریتنی اسپیرز و دوست پسر ایرانی اش سام اصغری در جشن تولد آرین نصر

1564-102

شنیدیم یکشنبه گذشته به مناسبت تولد آرین پسر دکتر نصرو ماندانا نصر یک مهمانی خصوصی در رستوران مسترو ملیبو برگزارشده که بریتنی اسپیرزخواننده معروف امریکایی، به همراه دوست پسر ایرانی خود سام اصغری برادر نامزد آرین هم در این جشن خصوصی خانوادگی شرکت کردند و به مناسبت تولد آرین، بریتنی با مهارت و شیرینی خاص آهنگ تولدت مبارک را برای آرین خواند.
این آخرین عکس های بریتنی و سام اصغری است و می کوشیم تا هفته آینده عکس های جشن تولد را به دست بیاوریم و چاپ کنیم.

فرزندان مایکل جکسون راه آینده خود را هموار می کنند

1564-103

1564-104

8 سال بعد از درگذشت مایکل جکسون، اینک فرزندان او قد کشیده و سری از میان سرها در آورده و می کوشند تا مسیر مستقل زندگی خود را تعیین کنند.
«پریس» 19 ساله زیبا و خوش اندام در ماه مارچ روی ردکارپت ها دیده شد، بعنوان مدل فعالیت آغاز کرد، در فیلم ها از جمله فیلم Gringo در کنار شارلیز ترون بازی کرد.
با همه وجود کوشید اعتیاد و افسردگی عمیق ناشی از مرگ پدر را درمان کند، دو سه اقدام به خودکشی را پشت سر نهاده دو دوست پسر را رد کرده، در کنار آن 50 خالکوبی روی بدن خود گذاشت، در آپارتمان کوچک خود در ملک پدری در انسینو زندگی می کند و دوستان خوبی دور وبرش هستند.
«پرنس» 20 ساله پسر بزرگ مایکل در پشت صحنه کار می کند، یک کمپانی تولید موسیقی بنام King’s Son Production مرتبا موزیک ویدیو می سازد و درواقع برسر گنج یک میلیاردری پدر نشسته است و در مراسم بیلبورد موزیک امسال که یکشنبه پیش در لاس وگاس برگزار شد جایزه بهترین هنرمند سال را به «درک» اهدا کرد.

1564-105

1564-106

1564-107

جانشین به حق!

دیوید هسلهوف بازیگر قدیمی سریال Baywatch اخیرا در شب افتتاحیه این فیلم حضورداشت و با زک افران کلی گپ زد، عکس گرفت و به همه گفت زک یک بازیگر توانا و محبوب است و من خوشحالم که جانشینی چون او در این فیلم دارم.
سازندگان فیلم قبلا به دیوید پیشنهاد بازی دادند ولی دیوید فقط حاضر شد در یک صحنه نمایشی کوتاه ظاهر شود و نقش کلیدی را نپذیرفت چون تقریبا نقش یک پدر و یا یک بازنشسته را به او پیشنهاد داده بودند.

1564-108

1564-109