1533-79

شایلیـن وودلـی دستگیـر شد

1533-80

1533-81

1533-82

هفته قبل ستاره جوان سینما شایلین وودلی در تظاهرات و شورش داکوتا توسط پلیس دستگیر شد. وکیل شایلین در دادگاه او را در اتهام عبور از خط و مرز پلیس و حضور در شورش خیابانی علیه خط لوله گاز در بیسمارک داکوتا بیگناه معرفی کرد.
خود شایلین میگوید من درحال بازگشت به RV خود بودم که توسط پلیس دستگیر شدم و اجازه ندادند به موبیل هوم خود باز گردم ولی در نهایت من همچنان در مورد خط لوله مبارزه قانونی می کنم. شایلین با فیلم های سری Divergent و The Fault In Our Stars به شهرت رسید.

جستین بیبر از دوستداران خود خواست فریاد نزنند

1533-83

1533-84

• شایع است تقاضای جستین بیبر از دوستدارانش در مورد جیغ نکشیدن در کنسرت، به خیلی از طرفدارانش گران آمده و بروی سوشیال میدیا او را سرزنش کرده و خیلی ها حتی گفته اند دیگر به دیدن کنسرت هایش نمی آیند.
جستین در کنسرت خود در انگلستان، ناگهان صداها را قطع کرد، دست از خواندن کشید و گفت آیا امکان دارد از شما خواهش کنم زمان اجرای برنامه ها و حرف زدن های من، کسی جیغ نزند و سروصدا راه نیاندازد، بعد از اجرای هر آهنگ هر چقدر دلتان می خواهد جیغ بزنید ولی قبل از آن هیچ سروصدایی نکنید!
دوستداران جستین می گویند ما به کنسرت تو می آئیم که از اول تا آخر جیغ بزنیم وگرنه میرفتیم کنسرت های کلاسیک و اپرا و دیدن ارکستر فیلارمونیک!

سکوت اسرارآمیز باب دیلن به جایزه نوبل

1533-85

• شایع است سکوت باب دیلن در مورد دریافت جایزه نوبل ادبیات امسال، از دیدگاههای مختلف تعبیر و تفسیر میشود و حتی می گویند او میلی به این جایزه ندارد.
این اولین بار است که یک خواننده و ترانه سرا و شاعر مدرن به دریافت چنین جایزه ای نائل میشود و حتی گروه زیادی به این گزینش اعتراض کرده و گفتند شاعران سیاسی، انقلابی، اجتماعی بسیاری بودند که حق شان این جایزه بود.
باب بعد از اعلام جایزه با هیچ رسانه ای سخن نگفته حتی برای اجرای کنسرت به لاس وگاس رفته است ضمن اینکه دوستان نزدیک او می گویند باب خجالتی است و اصولا اهل هیاهو و تظاهر نیست.

همسر پتریک سویزی اجازه نمی داد هیچکس به عیادتش بیاید

1533-86

• شایع است لیزا همسر پتریک سویزی، در آخرین ماههای زندگی این بازیگر او را به شدت شکنجه می داد.
یکی از دوستان مشترک پتریک و لیزا چندی پیش به دیلی میل اعتراف کرد که پتریک در ماههای آخر زندگیش بدلیل سرطان پیشرفته، قادر به حرکت و مراقبت از خود نبود و لیزا به بهانه های مختلف او را کتک میزد، توهین میکرد، تنهایش می گذاشت بطوری که وقتی برادر پتریک به عیادت او می آمد، او را در شرایط ناهنجاری دیده و در ضمن به دوستان خود گفته لیزا اجازه عیادت از پتریک را به فامیل و حتی مادرش نمی داد و پتریک آخرین ماههای زندگیش در تنهایی و اندوه گذشت و از 180 پاوند به 90 پاوند رسید و در آخرین هفته ها قادر به سخن گفتن هم نبود.

آنجلیناجولی از سوی اف بی آی بازجویی شد

1533-87

• شایع است بازجویی انجلینا جولی از سوی اف بی آی ، خبر از رویدادهای جدی تری در مورد طلاق او و بردپیت میدهد و حتی عده ای می گویند آنجلینا قصد ویران کردن شخصیت و اعتبار بردپیت را دارد.
جزئیات دیدار آنجلینا جولی و بچه هایش با مامورین اف بی آی فاش نشده ولی می گویند حدود 3 ساعت در خانه انجلینا در ملیبو، این بازجویی ادامه داشته است و بیشتر تکیه مامورین روی درگیری آنها درون هواپیمای شخصی شان و حمله بردپیت به پسر بزرگ شان بوده است که درواقع به حمایت از مادرش جلوی برد ایستاده بود!