1567-91

اماندا باینز بعد از ترک اعتیاد به صحنه بازگشت

1567-92

بعد از آن جنجال های ناشی از اعتیاد، بستری شدن، از هم گسیختن و کارهای عجیب وغریب انجام دادن، سرانجام بعد از 3 سال اماندا باینز 31 ساله با سلامت کامل جلوی دوربین ظاهر شد.
«اماندا» که سه سال پیش بعد از چند بار رانندگی در حال مستی و تحت تاثیر مواد دستگیر شد، و تقریبا همه از او امید بریده بودند، با همت خود، با چهره ای دلپذیر و با حمایت وکیل خود، مدیر برنامه های خود و پدر و مادرش آماده حضور در شوها و سریال است و در ضمن لاین مخصوص لباس خود را دارد.

جان ویت: تا دم مرگ بازی می کنم!

1567-93

1567-94

1567-95

جان ویت که اخیرا از سوی دخترش انجلینا جولی تشویق به بازنشستگی شد و حتی به او پیشنهاد یک ویلا کنار اقیانوس را داد. جان گفت من تا زمانی که نفس می کشم و زنده هستم، می خواهم در فیلم ها و سریال ها بازی کنم.
جان 78 ساله که در سال 2014 جایزه گلدن گلوب را بخاطر سریال Ray Donovan برد، اینروزها در پنجمین فصل آن بازی می کند، ایرانیان او را در فیلم کشتی گیر امریکایی در یک قصه با ریشه ایرانی دیدند و ستایش کردند.

سلینا گومز در موزیک ویدیوی جدید خود چند نقش ایفا می کند

1567-96

جدیدترین موزیک ویدیوی سلینا گومز، طرفداران او را هیجان زده کرده است چون او دست به ابتکارات تازه ای زده، از جمله اینکه در موزیک ویدیو «دروغگوی بد» سلینا در نقش خود ظاهر میشود که می فهمد پدرش به مادرش خیانت می کند که سلینا نقش هر دو را با گریم بازی می کند، نقش زنی را که با پدرش رابطه دارد یعنی معلم ژیمناستیک اش راهم خود سلینا با مهارت بازی می کند.
موزیک ویدیو Bad Liar بالاترین توجه را از سوی تین ایجرها جلب کرده است.

تهدید کورتنی کارداشیان در مورد اسکات!

1567-97

کورتنی کارداشیان به دلیل رفتار و کردار و رسوایی های تازه اسکات دیسیک پدر بچه هایش، به مادر خود هشدار داد اگر اسکات را از ریالتی شوی کارداشیان بیرون نکند، او بکلی از شو کناره می گیرد.
کورتنی به کریس جنر مادر 61 ساله خود گفت من تحمل دیدن اسکات را در جمع شو ندارد و او نباید عضوی از گروه کارداشیان باشد و او بدلیل پارتی های افسارگسیخته اسکات، به او اجازه ملاقات بچه هایش را هم نمی دهد.
البته اسکات هم دست بردار نیست، هر روز با یک ستاره یا نیم ستاره های زیر 20 سال در پارتی ها دیده میشود.

با فاصله سنی 22 سال، من خود را مسن تر از هریسون می بینم

1567-98

• شایع است از روزی که کلیستا فلاکهارت باهریسون فورد ازدواج کرد، همه عمر این وصلت را دو ساله می دانستند چون هم 22 سال فاصله سنی بود و هم هریسون در شرایط روحی خوبی نبود.
اما این وصلت که ابتدا با رابطه عاشقانه در سال 2002 در گلدن گلوب شروع شد از سال 2010 رسمیت یافت و آنها زن و شوهر شدند و در تمام این سالها آنها عاشق هم مانده اند و جالب اینکه کلیستا می گوید با وجود فاصله سنی من بیشتراوقات احساس می کنم از هریسون فورد مسن تر هم هستم! هریسون می گوید درست لحظه ای که من کالیستا را در گلدن گلوب دیدم در همان نگاه اول فهمیدم سرنوشت او به من وابسته است. ایندو یک پسرخوانده هم دارند ولی رابطه کلیستا با فرزندان هریسون هم بسیار صمیمی است.