1569-98

رابطه بردپیت و سیه نا چقدر جدی است؟

1569-99

خبر رابطه پنهانی بردپیت و سیه نا میلر، اینروزها، هالیوود را پر کرده است ولی جالب اینکه سیه نا و برد هر دو سکوت کرده اند.
نزدیکان سیه نا، این رابطه را تائید کرده اند، ولی نزدیکان بردپیت می گویند درحد یک دوستی ساده است! درحالیکه دو سه روزی هر دو گم شدند! قبلا صحبت از رابطه سیه نا با بن افلک بود، ولی انگار مسئله بردپیت جدی تر است.
جودلا همسر سابق سیه نا برای او آرزوی خوشبختی و قلبی پر از عشق کرد.

چرا کیم کارداشیان و کانی وست، برای فرزند سوم خود، زن دیگری را اجاره کردند!

1569-100

1569-101

کیم کارداشیان و کانی وست بعد از تولد دومین فرزندشان، تصمیم گرفتند همچنان بچه دار بشوند ولی ناگهان قرار گذاشتند درواقع در رحم زن دیگری تخمک و اسپرم خود را جای دهند و آن زن 9 ماه فرزندشان را در درون خود رشد دهد.
نزدیکان کیم سرانجام درباره علت این تصمیم توضیح دادند که رحم و بدن کیم بدلایل مختلف از جمله یک ناراحتی در رحم امکان نگهداری جنین را ندارد وحتی خطر برای جنین و مادر دارد به همین جهت این تصمیم گرفته شد و در آغاز کلوئه کارداشیان آمادگی این عمل را اعلام کرد ولی بعدا مشخص شد امکان پذیر نیست.

اعتراض به بازنشستگی دنیل دی لوئیز

1569-102

به دنبال اعلام بازنشستگی دنیل دی لوئیز از بازیگری در سینما، گروه زیادی از دوستداران او حتی روی سوشیال میدیا که از میلیونها نفر می گذرند و گروهی از بازیگران و کارگردانان نامی سینما، به این تصمیم ناگهانی دی لوئیز اعتراض کردند.
دی لوئیز که تا امروز 3 جایزه اسکار برای «لینکلن»، «خون بپا خواهد شد» و «پای چپ من» برده با فیلم های «گنگ های نیویورک» و «لینکلن» قدرت بازیگری خود را نشان داد.
دنیل 60 ساله گفت آخرین فیلم اش در 25 سپتامبر روی پرده می آید.

1569-103