1569-105

جی لنو به شبکه CNBC باز می گردد

1569-106

1569-107

1569-108

جی لنو مجری 67 ساله مسلط و با سابقه شوهای دیرهنگام تلویزیونی، بعد از دو سه سال گذر از بازنشستگی دوباره به شبکه CNBC در شوی Jay Leno’s Garage بر می گردد.
جی عاشق اتومبیل و اتومبیلرانی است و کلکسیون چند میلیونی از اتومبیل های قدیمی دارد و جالب اینکه می گوید هرگاه خانه را ترک می کنم همسرم را می بوسم و اگر بدلیلی دوباره برگردم او را می بوسم، چون نمیدانم بعد چه اتفاقی برای من می افتد و آیا شانس دوباره بوسیدن او را دارم؟
جالب است بدانید چهره برجسته تلویزیونی تام بروکا 77 ساله هم بعد از یک دوره بازنشستگی به شبکه دیسکاوری باز می گردد تا توانایی های خود را دوباره نشان بدهد.

چرا دیکاپریو جایزه مارلون براندو را پس داد؟

1569-109

1569-110

هفته گذشته با رو شدن پرونده اختلاس کمپانی معروف «رد گرانیت» که در زمینه ساخت فیلم فعالیت دارد، لیونارد دیکاپریوهمه هدایایی را که از این کمپانی دریافت کرده بود به دولت امریکا تحویل داد.
از جمله این هدایا، مجسمه اسکار فیلم «بارانداز» برای مارلون براندو بود که به دیکاپریو هدیه شده بود و همچنین تابلوهای گرانقیمتی که برای حمایت از بنیاد حفظ محیط زیست دیکاپریو داده شده بود.
این کمپانی متهم به کلاهبرداری و پولشویی 3 میلیارد و 50 میلیونی با مالزیاست چون یکی از بنیانگذاران این کمپانی رضا عزیز پسر نجیب رزاق نخست وزیر مالزی و متهم اصلی است.

حراج 2 میلیونی یادگارهای ادری هیپورن

1569-111

1569-112

کمپانی کریستی در یک اکشن بزرگ در لندن، بسیاری از یادگارهای ادری هیپورن ستاره جاودانه سینما را ارائه میدهد که پیش بینی 2 میلیون دلار میشود.
در این اکشن نسخه اصلی فیلمنامه «صبحانه در تیفانی» و کفش های باله و بسیاری از اشیاء، لباس ها و آنتیک های او در معرض فروش قرار می گیرد و بسیاری از دوستداران او راهی لندن میشوند تا در خرید آنها رقابت کنند.

ریانا به بلا دوست دختر جدید درک پیام داد!

1569-113

• شایع است هنوز ریانا به درک خواننده روز علاقه دارد و باورش نمی شود که این چنین بیرحمانه به او پشت کرده است.
درک مدتی است با سوپر مدل جوان بلا حدید رابطه برقرار کرده و ظاهرا خود را عاشق دلخسته نشان میدهد و ریانا ظاهرا از روی دلسوزی به بلا پیغام داده که دختر خوب! ساده نباش، اجازه نده با قلبت ات بازی کنند. به حرفهای شیرین و چهره معصوم و عاشق درک اطمینان نکن اینها همه دام های شیرین و رنگینی است.
درک هم به ریانا پیغام داده که من و بلا دوستان ساده ای هستیم و تا بحال در هیچ هتلی دیده نشده ایم!