1571-87

بورلی دی آنجلو: من در 49 سالگی
صاحب دوقلوهایم از ال پاچینو شدم

1571-84

بورلی دی آنجلو ستاره 65 ساله سینما، که هنوز زیبا و خوش اندام مانده، می گوید بعد از 3 ماه رابطه با ال پاچینو، او از من خواست از او صاحب فرزند بشوم، من در 49 سالگی صاحب دوقلوهایم شدم که اینک 16 ساله هستند.
متاسفانه بدلیلی من و پاچینو امکان ازدواج نیافتیم و حتی مدتی درگیری سرپرستی بچه ها را داشتیم ولی بعد آنرا حل کردیم و اینک ما دوستان خوبی برای هم و والدین خوبی برای بچه ها هستیم.

آرزوی آریانا برآورده شد

1571-85

• شایع است آریانا گرانده آرزو داشت از سوی شهر منچستر و احتمالا دربار انگلستان به دریافت نشان ویا هدیه ای نائل شود و سرانجام به یکی از آنها دست یافت چرا که بعد از بمب گذاری کنسرت بزرگش در منچستر او جرات بازگشت به این شهر را نداشت ولی درست بعکس عمل کرد.
شنیدیم هفته قبل شهرداری منچستر بدلیل اجرای کنسرت خیریه آریانا بعد از ماجرای بمب گذاری، او را بعنوان اولین شهروند رسمی و افتخاری برگزید و از او دعوت کرد تا در طی مراسمی آنرا دریافت کند.
آریانا گرانده در اصل باید مدیون منیجر خود باشد، که در طی این مدت بالاترین بهره برداری از حادثه بمب گذاری برد.

کارگردان فیلم هری استایلز را نشناخت

1571-86

• شایع است کارگردان فیلم Dunkirk زمان تست بازیگری از هری استایلز، نمی دانست براستی هری چه شهرت و محبوبیتی دارد.
کریستوفر نولان کارگردان فیلم می گوید وقتی تست بازیگری هری قبول شد و اوبهترین انتخاب برای ایفای نقش سرباز انگلیسی شد، تازه فرزندان و اعضای خانواده به من خبر دادند که هری محبوب ترین خواننده نوجوان روز است و او به راستی جانشین جستین تیمبرلیک است.
وقتی هری جلوی دوربین آمد و من بازی او را دیدم بیشتر ستایش اش کردم و از اینکه در جلسه اول او را نشناختم عذرخواهی کردم.