1574-68

وال کیلمر با هنر نقاشی بر سرطان خود پیروز شد

1574-70

وال کیلمر سال 2017 را با انرژی تازه ای ادامه میدهد، او که در ماه جولای نمایشگاهی از آثار هنری خود را بصورت فلزی و البته از شخصیت های سینمایی اش در فیلم های پرفروش: Jim Morrison/ Batman/The Doors/ Top Gun برقرار کرد و با موفقیت و استقبال روبرو شد و اما مهمترین نکته در مورد «وال» پیروزی بر سرطان بود که در اصل با تکیه به هنر نقاشی، به درمان خود پرداخت.
خودش می گوید من زندگی پرفراز ونشیبی داشتم، وقتی 9 ساله بودم، پدر و مادرم از هم جدا شدند، بعد مرگ برادرم در 15 سالگی مرا آزرد، او یک نابغه بود کمدین، مجسمه ساز، خالق فیلم های کارتونی.
من با عشق به نویسندگی، شاعری، فیلمسازی و نقاشی، بعد هم بازی در فیلم ها، زندگیم را ساختم و بعد از آن دو فرزند 22 و 25 ساله ام به من انرژی دادند و اینروزها با فیلم تک نفره مارک تواین، یک تور سراسری دارم.

آیا سم اصغری با بریتنی اسپیرز ازدواج کرده؟!

1574-69

اینروزها در بعضی نشریات امریکایی و در سوشیال میدیا، خبرهایی درباره ازدواج پنهانی سم اصغری بازیگر و رقصنده هنرمند ایرانی در صحنه های بین المللی، با بریتنی اسپیرز ستاره و خواننده روز آمده است.
ایندو که بیش از یکسال است با هم رابطه عاشقانه دارند به گفته اطرافیان هر دو خوشحال و هیجان زده هستند به گفته بعضی اطرافیان بی سروصدا با هم ازدواج کرده اند و بریتنی به زودی این خبر را اعلام خواهد کرد.
سم اصغری که بعنوان یک قهرمان در جمع قهرمانان افسانه ای تاریخ ایران به دلیل اندام بسیار قوی، ورزیده و متناسب معروف شده به گفته یکی از خبرنگاران اروپایی، او رستم جوان هزاره سوم است که در هالیوود ظهور کرده است.
سم که جوان بسیار مودب و با وقاری است، برای اولین بار از اندام خود، تصاویری بروی سوشیال میدیا آورد و همین سیل پیام ها را از سراسر جهان به سوی او سرازیرساخت.
نکته جالب اینکه شنیدیم در پشت پرده، خواهر سم نیز در تدارک ازدواج با پسر دکتر نصر پزشک معروف ایرانی است و شاید خبر ازدواج آنها و سم با هم اعلام گردد.

جنیفر زندگی زناشویی دو ساله خود را حفظ کرده است

1574-71

• شایع است رابطه زناشویی و عاشقانه جنیفرانیستن و جستین تروکس را در واقع خود جنیفر پایدار نگهداشته است.
ایندو هفته قبل برای دومین سالگرد ازدواج شان به رستوران دلخواه خود Blue Hill در نیویورک رفتند، مکانی که نامزدی شان را 5 سال قبل جشن گرفتند وبعد هم در 5 اگوست 2015 خیلی بی سروصدا در حیاط پشتی خانه شان مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند.
جنیفر 48 ساله و جستین 46 ساله می گویند احترام متقابل و صداقت ووفاداری بزرگترین دلایل دوام این رابطه است ولی همه اطرافیان می گویند جنیفر نقش مهمی در حفظ این عشق و رابطه دارد چون زن بسیار مهربان، خوش قلب و با گذشتی است.

کانیه وست بیمه تور کنسرت هایش را سو کرد

1574-72

• شایع است تلاش کانیه وست برای دستیابی به 10 میلیون دلار از کمپانی بیمه تور کنسرت هایش اینروزها با عکس العمل ها و پیش بینی هایی روبروست.
وست در آن زمان به دنباله سرگشتگی روحی و روانی کنسرت ها را کنسل کرد، کمپانی بیمه همه پول بلیط های فروخته شده را به مردم برگرداند کلی خسارت به سالن ها و تبلیغات پرداخت و مسلما دستمزدی هم به دست نداد، حالا وست با تیم وکلای خود می کوشد تا 10میلیون دستمزد خود را بگیرد، ولی بنظر می آید ادعای او ریشه واساس ندارد احتمالا برعکس از سوی کمپانی بیمه سو خواهد شد.