1575-77

اپرای وردن به کارگردانی شیرین نشاط سولداوت شد

1575-78

شیرین نشاط فیلمساز و طراح سرشناس ایرانی در صحنه های بین المللی، اخیرا اپرای «آیدا» اثر جوزپه وردی را در فستیوال سالزبورگ کارگردانی کرده و با برجسته ترین چهره ها چون رهبر ارکستر اپرا، ریکاردو موتی ایتالیایی، سوپرانوی معروف روسی انا نتریکو همکاری دارد و نکته مهم اینکه همه بلیط های این اپرا سولداوت شده است.
این اولین تجربه شیرین نشاط در حیطه اپراست که خود می گوید زورآزمایی تازه ای در عرصه هنر بود.

ایزابلا بخاطر پسرش در 65 سالگی مدل شد

1575-79

1575-80

ایزابلا روسلینی ستاره و سوپرمدل قدیمی و فرزند کارگردان معروف ایتالیایی روبرتو روسلینی، هفته قبل بخاطر پسرش روبرتو (همنام پدرش)، در سن 65 سالگی بمدت دوماه بعنوان یک مدل کار خود را دنبال کرد.
ایزابلا در سالهای 80 بعنوان گرانترین مدل شهرت داشت و در اروپا و امریکا، همه سوپرمدل ها بدنبال شیوه کار، لباس ها وآرایش او بودند و در طی سالهای اخیر ایزابلا ترجیح داده در نقش مادر و مادر بزرگ ها در سریال ها و فیلم ها ظاهر شود ولی با اصرار پسر 24 ساله خود، یک لاین فشن جدید را ارائه داده و به راحتی جلوی دوربین ظاهر شده است.

بخاطر آنتونی هاپکینز شخصیت فیلم دوباره زنده شد

1575-81

1575-83

کارگردان فیلم Thor بخاطر حضور آنتونی هاپکینز در این فیلم تازه، شخصیت بظاهر مرده فیلم را دوباره زنده کرد!
ویتیتی کارگردان فیلم که با قهرمان اصلی فیلم کریس همسورت همکاری می کند بنا به توصیه او و استقبالی که تماشاگران از شخصیت هاپکینز در فیلم کردند، او را دوباره زنده کرده و به قصه فیلم بازگرداند.

هنر نقاشی مرا از سقوط نجات داد

1575-85

• شایع است جیم کری کمدین معروف، با هنر نقاشی روح سرگشته و نا امید خود را تسکیل داده است. جیم کری بدنبال شکست تجاری فیلم هایش و در ضمن خودکشی دوست دخترش، ناگهان از بازیگری دست کشید وبه خلوت خود رفت.
حالا بعد از مدتی، او را درحال خلق تابلوهای نقاشی شگفت آور پیدا کرده اند که خود میگوید هنر نقاشی مرا از خودکشی، از افسردگی و سقوط کامل نجات داد و من اینک می کوشم با ترمیم روح و روان شکسته ام، دوباره فعالیت خود را آغاز کنم.