1578-78

تغذیه کودکان، دیوید ارکوئت را نجات داد

1578-79

* شایع است دیوید ارکوئت بازیگر 46 ساله سینما اینروزها دوری از سینما را با حضور در یک بنیاد خیریه می گذراند.
دیوید که بعد از یک دوره اعتیاد به مواد مخدر و الکل و بعد هم جدایی از همسر سابق خود کورتنی کاکس دچار انزوا شد و از بازیگری دور افتاد، اخیرا بعد از ترک اعتیاد در بنیادی به خدمت مشغول شد که در طی سال به 22 میلیون کودک غذا میدهند و خود دیوید در سنت جوزف سنتر در کالیفرنیا این خدمت را آغاز کرده و مرتب گسترش میدهد.
اطرافیان میگویند این اقدام، دیوید را از سقوط نجات داده و با همسر و دو فرزندان تازه خود زندگی خوشی دارد.

حراج یادگارهای بیتل ها در انگلیس

1578-80

1578-81

تعدادی از یادگارهای گروه بیتل ها در لیورپول انگلیس به حراج گذاشته شد و مثل برق و باد نیز فروش رفت.
از جمله کفش دست دوز رینگواستار که مرتب در صحنه ها از جمله در سال 1963 به پا داشت و در ضمن کوچکترین نقش در میان اعضای بیتل بود و همچنین یک عکس بسیار قدیمی سیاه و سفید از دوران مدرسه رینگو و کتاب موزیک جان لنون از زمان دبیرستان و عکسی از سال 1964 با امضاء آنها که بین 3 تا 5 هزار دلار فروختند.

1578-82

1578-83

آصف مندوی ازدواج کرد

1578-84

چهره معروف شوهای روزانه تلویزیون، آصف مندوی، هفته قبل با عشق بزرگ زندگی خود شایفالی پوری ازدواج کرد.
آصف 51 ساله کمدین با سابقه در حضور 220 مهمان امریکایی وهندی، در یک مراسم بسیار سنتی و زیبا در آتلانتا، شرکت کرده، گفت فکر می کنم بعد از سالها خواستگاران من دیگر تلاشی برای بردن دل من نمی کنند.

آنجلینا جولی در مصاحبه ها با احترام از بردپیت می گوید

1578-85

برخلاف انتظار و بروایتی روال معمول جدائی ها در هالیوود، آنجلینا جولی در مصاحبه های اخیر خود، با احترام از برد پیت و زندگی گذشته خود سخن گفته و تاکید بر این دارد که روزهای سختی را قبل و بعد از جدایی تجربه کرده، کوشیده بچه ها پرقدرت پیش بروند و بر این باور است که هنوز آنها یک فامیل اند که از هم جدا افتاده اند.
انجلینا در ضمن گفت از مجرد بودن در هیچ شرایطی خوشحال نیست و دلش می خواهد هرچه زودتر زندگی خود را پر کند.

در اندیشه ریاست جمهوری

1578-87

• شایع است جورج کلونی بازیگر محبوب هالیوود، که سوپراستارهایی چون کری گرنت و گری کوپر را به یاد می آورد، درواقع بخاطر کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری امریکا ازدواج کرد و بچه دار شد.
جورج که همه امتیازات چنین مقامی را دارد، با امل از خاورمیانه ازدواج کرد تا پایه های قدرت و محبوبیت خود را در آن منطقه بنا سازد، به امور خیریه روی آورد، برای 3000 نفر از کودکان آواره سوریه چند مدرسه می سازد بعنوان سفیر صلح سازمان ملل به سراسر جهان سفر می کند. برای صلح در حد توان خود می کوشد و در نهایت اینکه همه راهها را برای کاندیدایی ریاست جمهوری هموار می کند. می گویند جورج درباره سال 2020 و 2024 می اندیشد.

جنیفرلارنس با عشق تازه بالغ شده!

1578-88

• شایع است جنیفر لارنس 27 ساله، بعد از یک دوره سرکشی و عصیان عاطفی و احساسی، سرانجام با یافتن دارن ارونفسکی 48 ساله به نهایت نبوغ خود دست یافته است.
دارن کارگردان نامدار و برنده اسکار، برنامه ریزی های خود را برای آینده روی جنیفر گذاشته و آخرین فیلم شان Mother نه تنها کاندیدای فستیوال ونیز بلکه در راه گلدن گلوب و اسکار است.
اطرافیان جنیفر می گونید او چنان آرام و منطقی و مهربان شده، که اصلا قابل مقایسه با سابق نیست و همه اینها را مدیون عشق دارن و هدایت اوست.