1534-85

ازدواج ادل در راه است

1534-76

• شایع است ادل با همه نیرو آماده میشود تا در آغاز سال 2017 با نامزد 5 ساله خود سایمون کونگی ازدواج کند.
ایندو 5 سال قبل با هم آشنا شدند و با همه نیرو کوشیدند تا روابط شان پنهان بماند تا ادل حامله شد و بخاطر همین کلی از کنسرت هایش را لغو کرد و در محافل دیده نشد.
بعد از حاملگی همه چیز را رو کرد و اخیرا به دوستان خود اعلام کرد او را در برگزاری مراسم ازدواج اش یاری دهند، که بیانسه از جمله دوستان نزدیک اوست که حتی در آن مراسم می خواند.

نامزد ماریا کری، بدون توضیح از او جدا شد

1534-86

درحالیکه ماریاکری روی ابرها پرواز می کرد و خود را مالک میلیاردها دلار ثروت نامزدش جمزپاکر می دانست، ناگهان جمز بدون هیچ توضیحی، از آنسوی دنیا به رسانه ها خبر داد که نامزدی شان بهم خورده است!
ماریا از طریق رسانه های عمومی در جریان این تصمیم شوک آور نامزدش قرار گرفت نزدیکان او می گویند خواننده و ستاره معروف عاشق جمز بوده و همه آینده خود را برمبنای زندگی با او پایه گذاشته بود می خواست هر چه زودتر با او ازدواج کرده و صاحب فرزندی بشود وحتی شیوه فعالیت های هنریش را هم تغییر بدهد.
ماجرای این تصمیم از یونان شروع شد، که جمز با فرزندان خود جلسه ای داشت و بعد قرار شد با ماریا در لس آنجلس دیدار کرده و بطور جدی حرف بزنند ولی درست شب قبل از این دیدار رسانه ها خبر کنسل شدن نامزدی شان را از سوی جمز دادند.
بعد از این رویداد، دیگر ماریا و جمز با هم حتی حرف هم نزدند، اطرافیان ماریا می گویند جمز از شهرت و محبوبیت ماریا، برای شناساندن خود به جهان سوءاستفاده کرد چون قبل از این رابطه و نامزدی کسی جمز پاکر را نمی شناخت.
عده ای هم می گویند مسئله رابطه نزدیک ماریا با رقصنده گروه خود تاکالا، سبب شایعاتی شده درحالیکه او بکلی هر رابطه ای را تکذیب می کند.

درگذشت بازیگری که اشتباها
پسـر بـروس لـی را کشـت

1534-78

1534-79

1534-80

کشته شدن براندون لی پسر بروس لی در فیلم The Crow هنوز در پرده ای از راز و رمز قرار گرفته است، ولی نکته مهم اینکه هفته قبل «مایکل ماسی» بازیگری که ظاهرا اشتباها به براندون سر صحنه فیلم شلیک کرده و سبب مرگ او شد، در 61 سالگی درگذشت.
همان زمان حادثه گفتند که مرگ براندون 28 ساله به یک مافیای ژاپنی ربط داشته، که در قتل خود بروس لی نیز نقش داشتند و در اصل مایکل ماسی وسیله ای برای این حادثه بود و اینکه خود او نیز خبر نداشت که اسلحه گلوله واقعی دارد! و عجیب اینکه مرگ مایکل ماسی هم در پرده ای از راز قرار گرفت.

ستاره ترامپ را در سنگفرش هالیوود تخریب کردند

1534-81

1534-82

1534-83

ستاره دانالد ترامپ کاندیدای ریاست جمهوری امریکا را، در منطقه معروف Hollywood Walk Of Fame درهالیوود بلوار با چکش شکستند.
در خبرها آمده مردی در لباس کارگری که خود را جیمی اوتیس معرفی کرد نام ترامپ را روی ستاره کاملا نابود کرده و علت این کار را اعتراض به بی احترامی بیش از حد دانالد ترامپ عنوان کرد.
سازمانی که این ستاره ها را نصب می کند، اعلام داشت بلافاصله آنرا تعمیر و ترمیم می کند.
ضمنا مدتی قبل آرتیستی بنابر گفته ترامپ که در مرز مکزیک و آمریکا دیوار خواهد کشید دور آن را هم دیوار کوچک موقتی کشید.

دستگیـری دختـر چشـم سبـز
روی جلد نشریه نشنال جیوگرافی

1534-84

دخترچشم سبز افغانی، که در سال 1980و در 13 سالگی تصویرش بروی نشریه نشنال جیوگرافی چاپ و چهره ای جهانی شد، هفته قبل در پاکستان دستگیر شد.
شربت گولا ظاهرا این دختر جنجالی به اتهام داشتن مدارک شناسایی قلابی در پیشاور دستگیر شد و اگر محکوم شود تا 14 سال در زندان خواهد ماند، او قبلا تقاضای مدارک شناسایی تحت عنوان شربت بی بی در سال 2014 کرده بود که برایش صادر شد و در سالهای اخیر در اردوگاه پناهندگان بسر می برد.
استیو مک کوری عکاس چهره شربت گولا با شنیدن خبر دستگیری اش اعلام کرد هرکاری از دستش بر آید برای نجات او خواهد کرد.