1579-90

مدانا مادر دلسوز 6 فرزند

1579-97

«مدانا» سوپراستار موزیک، اینک صاحب 6 فرزند است، که در اصل لوردس 20 ساله و روکو 17 ساله از یک دوست پسر و شوهرسابق اش می باشند و بقیه فرزند خوانده های او از سرزمین مالاوی هستند، بچه هایی که مدانا در شرایط خاص آنها را به فرزندی پذیرفته، دو تن از بچه ها غرق در سینه پهلو و مالاریا بودند بقیه نیز در شرایط ناهنجاری بسر می بردند و مدانا آنها را به موقع نجات داد و جالب اینکه هنگام انتقال یکی از آنها به اروپا، روزنامه ها نوشتند مدانا کودک را ربوده است!
مدانا در مالاوی یک بیمارستان ویژه بچه ها و یک مدرسه دایر کرده و مرتب برای آنها وسائل و امکانات فراهم می سازد و به این سرزمین سرمیزند و هر خطری را هم بجان خریده است.
مدانا اخیرا بخاطر پسرش که عضو یک باشگاه فوتبال پرتغال شده، به این سرزمین نقل مکان کرده و مقیم شده است و میگوید پرتغال را بخاطر آرامش آن دوست دارم.

حضور سورپرایزی شان کانری

1579-91

شان کانری محبوب ترین جمزباند سینما، هفته قبل در مسابقه تنیس راجر فدرر حضور یافت و حاضرین به احترام او به پا خاستند و شان 87 ساله درحالیکه زیر چشم راستش کبود بود و به راحتی راه نمیرفت و مددکاری او را هدایت می کرد، هنوز بنظر خوشحال می آمد و از هیجانات بازی لذت می برد.
شان کانری از سال 1962 تا 1983 در نقش جمزباند ظاهر شد و جمزباند های دیگری چون راجرزمور و پیرس برازنان و اخیرا دنیل کریگ بجای او نشستند و چند ماه قبل کانری برای اولین بار دنیل را تائید کرد.
شان کانری درست 10 سال است از صحنه سینما کنار رفته است.

خوش لباس ترین ستارگان سال

1579-92

1579-93

از سوی خوانندگان و دست اندرکاران و صاحبنظران نشریه «People» نیکول کیدمن ستاره نامدار سینما، بعنوان خوش لباسترین ستاره برگزیده شد و همه به اتفاق او را بعنوان یک ستاره خوش سلیقه، خوش استایل و با انتخاب بهترین رنگها مناسب با سن و سال و قد و اندازه اش معرفی کردند.
بعد از نیکول، ریانا 29 ساله در مقام دوم، مندی مور 33 ساله در مقام سوم، جیدا پینکت اسمیت، کریستن دانست، جسیکا جستین با ویژگی های خاص، زو کراویتس، اما واتسون، الی فنینگ. در مقام های بعدی جای گرفتند.

آغاز فستیوال ونیز

1579-94

فستیوال فیلم ونیز در هفتاد و چهارمین سال خود، با پرشورترین ردکارپت ها و نمایش فیلم Downsizing ساخته الکساندرپین آغاز بکار کرد، فیلمی که با 21 فیلم دیگر از سراسر جهان برای دریافت جایزه شیر طلایی رقابت می کند.
چهره های معروف هالیوود، رابرت رد فورد، جین فاندا، سوزان ساراندون و دو پسرش، جورج کلونی وهمسرش، مت دیمون و همسرش، اماندا سیفراید، اکتاویا اسپنسر، وودی هارلسون روی ردکارپت آمدند.
امسال 4 کارگردان ایرانی با فیلم های خود در ونیز حضور دارند. وحید جلیلوند با فیلم بدون تاریخ بدون امضا، نسرین نشاط با فیلم در صحنه ی ام کلثوم، علی عسگری با فیلم «ناپدید شدن» علیرضا خاتمی با فیلم آیه های نسیان. در بخش مسابقه 3 فیلمساز در بخش افق ها با هم رقابت دارند که رخشان بنی اعتماد از داوران آن است، سمیرا مخملباف ریاست داوران بخش داورهای ونیز را عهده دارد. در ضمن در جریان جشنواره، رابرت ردفورد 81 ساله و جین فاندای 79 ساله جوایز یک عمر دستاورد های هنری را دریافت نمودند.

1579-95

1579-96