1581-87

جیک جیلن هال نقش بازمانده
بمب گذاری بوستن را بازی کرد

1581-90

1581-91

1581-92

1581-93

جیک جیلن هال بازیگر 36 ساله سینما، با بازی در فیلم Stronger با ایفای نقش جف بومن ، قهرمان بازمانده از حادثه بمب گذاری ماراتن بوستن، درواقع توانایی های هنری خود را یکبار دیگر ثابت کرد و در ضمن به سوی دریافت جوایزی نیز پیش رفت.
جف که هر دو پای خود را در این حادثه از دست داد بطور معجزه آسایی نجات یافت، او در روز حادثه انتظار دوست دخترش را می کشید تا مسیر ماراتن را تمام کند و در آغوش او جای گیرد، که ناگهان با انفجار بمب 3 نفر کشته و 250 نفر زخمی شدند که بومن 33 ساله یکی از آنها بود.

بریتنی اسپیرز و دوست پسر ایرانی اش در دیزنی لند

1581-88

1581-89

• شایع است بریتنی اسپیرز ستاره موزیک امریکا، هفته قبل به بهانه تولد دو فرزند خود، با سم اصغری دوست پسر ایرانی اش به دیزنی لند رفت، ولی درواقع هدفش نزدیک کردن فرزندان خود و دوست پسرش بود.
دو پسر بریتنی 11 و 12 ساله شدند و اطرافیان شاهد بودند که رابطه آنها با سم بسیار صمیمانه بود و بقولی راه آینده را برای ازدواج مادرشان با سم هموار کردند.

دارسی لین دخترک هنرمند برنده جایزه نخست
America’s Got Talent
یک میلیون دلار به خانه برد

1581-94

سرانجام بدنبال رقابت های فشرده میان دهها هنرمند در رشته های مختلف در شوی پرطرفدار America’s Got Talent دارسی لین 12 ساله دخترک بسیار هنرمند و خالق و مبتکر، در دوازدهمین فصل این شو برنده جایزه اول شد.
تایرا بنکز زمانی که نام او را بعنوان برنده اعلام کرد، هیاهویی از تشویق و تائید و اشک برپا شد، دارسی سرانجام هنرمند کوچولوی 10 ساله دیگر انجلینا هیل را شکست داد و در آن لحظه دارسی دچار احساسات شدید شده بود و البته برنده یک میلیون دلار شدن نیز خود هیجان دیگری داشت و اینکه لاس وگاس آماده قرارداد با این نابغه 12 ساله شد.

آیا براستی رایان فلیپ
دوست دخترش را کتک زده؟

1581-95

بدنبال شکایت السی هویت از رایان فلیپ، مبنی بر کتک زدن شدید و مجروح ساختن اش، رایان زبان گشود و بکلی آنرا یک باج خواهی تلقی نمود.
السی در سفر به لندن، شکایت خود را رو کرد، و تقاضای حمایت و حفاظت جان خود را کرد در شرایطی که رایان می گوید سابقه زندگی من با ستارگان معروف و اصولا زنان دیگر نشان میدهد که من هیچگاه اهل کتک زدن وآزاردادن نبودم و السی تنها برای طلب پول کلان اقدام به شکایت کرده و تا این لحظه السی مدارک و شواهد مستندی ارائه نداده است .