1583-89

سلین دیان عواید کنسرت خود را به قربانیان لاس وگاس داد

1583-90

سلین دیان خواننده محبوب بین المللی، زمان اجرای آخرین شوی بزرگ خود در لاس وگاس، با نشان دادن احساسات خود، بغض کرده گفت همه عواید این کنسرت را به خانواده قربانیان حادثه تیراندازی لاس وگاس تقدیم می کند.
این شوی سلین دیان درست بعد از فاجعه تیراندازی بود و خود اعلام کرد عواید این شو، در اصل هدیه ای از سوی همه ما برای بازماندگان و مجروحین و خانواده قربانیان خواهد بود.
سلین گفت یکشنبه گذشته ما بسیاری انسان بیگناه را از دست دادیم که برای گوش دادن به موزیک آمده بودند و امشب در اصل شب تقدیم عشق به آنهاست. من همه پزشکان و پرستاران را که در این چند روزه، همه نیروی خود را برای نجات مجروحین بکار گرفتند ستایش می کنم.
در این میان جنیفرلوپز شوی 7 اکتبر خود را کنسل کرد و جیسون الوین که در زمان حادثه روی صحنه بود، شوهای خود را تا 12 اکتبر کنسل نمود.

جیم پارسونز بازیگر محبوب سریال
The Big Bang Theory
و مدارس امن برای هم جنس گرایان

1583-92

جیم پارسونز بازیگر پرطرفدار سریال بیگ بنگ تئوری، با همه نیرو می کوشد تا مدارس امنی برای شاگردان همجنس گرای امریکا وهمچنین آنها که تغییر جنسیت داده اند بنا سازد.
و دراین راه بنیاد گلسن او را و همه محصلین را یاری میدهد تا از سرگشتگی و بلاتکلیفی سالهای گذشته رهایی یابند و در محیطی امن و بدون دردسر به تحصیل ادامه بدهند.
جیم که خود هم جنس گراست می گوید من در همان کودکی فهمیدم که در چنین موقعیتی قرار دارم ولی بدنبال راه حل هایی بودم، که از قفس تاریک خود بیرون بیایم و اینک این بنیاد فریادرس است. برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر می توان مراجعه نمود.
glsen.org

نامزدی بازیگران Game Of Thrones

1583-91

کیت هرینگتون بازیگر محبوب سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت Game Of Thrones سرانجام با دوست دختر خود رز لسلی که در همین سریال با هم عاشق و معشوق بودند، رسما نامزد شد و بقولی خیال خیلی از طرفداران دوست دختر خود را راحت کرد که انتظارش را نکشند.
کیت و رز هر دو 30 ساله، درلندن طی مراسمی و حضور گروهی از فامیل و دوستان انگشتری نامزدی بدست هم کردند وقول دادند بزودی مراسم عروسی شان برپا میشود.

آلن دلون برای آخرین بار ازدواج می کند

1583-93

• شایع است الن دلون بازیگر محبوب فرانسوی در سالهای 80 زندگی خود در تدارک ازدواج با یک دختر 30 ساله اهل ترکیه است.
الن دلون چند بار ازدواج کرده و آخرین بار معشوق همسرش را که راننده اش بود درون گاراژ خانه کشت ولی در اتهام قتل تبرئه شد!
دلون با وجود اینکه خود را از بازیگری و رابطه های عاشقانه بازنشسته کرده بود، طبق نوشته یکی از روزنامه های ترکیه، عاشق دلخسته یک ستاره و مدل ترک شده و آماده ازدواج با او شده است.

 

اعلام سرطان بعد از جایزه امی

1583-94

 

• شایع است درست 24 ساعت بعد از اینکه جولیا لوئیزدریفوس جایزه بهترین هنرپیشه زن را برای سریال Weep در مراسم امی به دست آورد، پزشکان به او اطلاع دادند که دچار سرطان سینه شده است.
نزدیکان جولیا می گویند پزشکان معالج از ماجرا خبر داشتند، ولی نمی خواستند او را درست در شب مراسم «امی» مطلع سازند و بقولی شب بزرگ زندگیش را به نوعی خراب کنند. خوشبختانه با حمایت فامیل، خانواده، شوهر و 2 پسرش و طرفدارانش، جولیا سرطان را با خونسردی پذیرفت و قول داد برای کمک به مبتلایان به سرطان دست به اقداماتی بزند.