1584-62

ملاله یوسف زای وارد کالج دانشگاه اکسفورد شد

1584-63

ملاله یوسف زای 20 ساله، که درست 9 سال پیش با گلوله ای از سوی طالبان تا پای مرگ رفت با یاری پزشکان و بنیادهای جهانی، به اروپا انتقال یافت و بعد از چند عمل جراحی، سرانجام به امریکا آمد و جایزه صلح نوبل را برد و اینک تحصیلات خود را در دانشگاه اکسفورد دنبال می کند تا بعنوان یک فارغ التحصیل بزرگترین دانشگاه بین المللی به پاکستان و افغانستان باز گردد و به تعلیم و تدریس دختران محروم و ستم دیده بپردازد.

بردپیت فیلم جدید انجلینا را خصوصی تماشا کرد

1584-64

1584-65

• شایع است هفته قبل بردپیت بعد از ماهها دوری از انجلینا جولی، به دیدن نمایش خصوصی فیلم تازه انجلینا جولی First They Killed My Father رفت که امسال در صف کاندیدای اسکار بهترین فیلم خارجی است.
در حقیقت این دیدار بیشتر برای ملاقات با بچه ها نیز بود، که همگی دور برد را گرفتند و لحظات خاطره انگیزی برای او ساختند بطوری که اطرافیان می گویند برد و آنجلینا در تمام مدت اشک می ریختند.

سلینا گومز اصرار به ازدواج دارد

1584-66

• شایع است بعد از پیوند کلیه سلینا گومز و بقولی نجات از مرگ، سلینا به اطرافیان خود گفت من اینک اصرار به ازدواج با «ویکند» را دارم چون او در تمام بستری بودن و نقاهت لحظه ای مرا ترک نکرد و حتی کنسرت هایش را به عقب انداخت و کلی ضرر به جان خرید.
قبلا «ویکند» بدنبال ازدواج با سلینا گومز بود و سلینا بهانه می آورد، ولی حالا سلینا اصرار دارد و احتمالا در آغاز سال 2018 این رویداد پیش می آید.

آیا ازدواج جنت مادی بود؟

1584-67

• شایع است که جنت جکسون بخاطر دریافت نفقه بالا و هزینه های زندگی فرزند مشترک خود با میلیاردر قطری، تن به این وصلت داده بود!
جنت که بعد از تولد فرزندش طلاق گرفته و حتی اعلام کرد از زندان محدودیت ها و حصار تاریک تعصب مذهبی فرار کرده مدعی است که هیچگاه به پول فکر نکرده و چنین قصدی نداشته، چون در مدت زندگی با وسام المنا، دهها کنسرت بزرگ خود را کنسل کرده و دهها میلیون به خود ضرر زد.
جنت سرپرستی فرزند خود را گرفته و امکانات محدودی برای دیدار پدر و فرزند گذاشته و اخیرا گفته حتی حاضر است با قبول سرپرستی کامل فرزندش، دور هر نوع کمکی را از سوی شوهر سابق خود خط بکشد.