1587-79

ازدواج دو بازیگر سریال This Is Us

1587-81

هفته قبل دوبازیگر جوان سریالThis Is Us، جستین هارتلی و کریشل استاس در ملیبوی لس آنجلس، با حضور فامیل و دوستان و همکاران شان در سریال، رسما ازدواج کردند.
ایندو حدود 4 سال پیش با هم آشنا شده و بعد از مدتی نامزدی شان را اعلام کردند و سرانجام جستین 40 ساله و کریشل 36 ساله در حضور 76 مهمان سرشناس زن و شوهر شدند.

حمایت لری کینگ از باد فریدمن

1587-80

لری کینگ Larry King چهره برجسته و محبوب سالهای دراز شبکه CNN هفته قبل به نیویورک رفت تا از دوست قدیمی خود باد فریدمن Budd Friedman پشتیبانی کند.
فریدمن بنیانگذار کلاب معروف در نیویورک سیتی است واین حمایت لری کینگ نه تنها او را خوشحال کرد، بلکه به موفقیت و اعتبار او افزود.
لری کینگ اصولا اخلاق و شخصیت والایی دارد، انسانی فروتن مهربان و مردم دوست است و به همین جهت هنوز از محبوب ترین چهره های تلویزیونی در سراسر جهان شناخته میشود.

چشم دیدن هم را ندارند

1587-82

• شایع است اندی کوهن و کتی گریفین دو چهره معروف تلویزیونی چشم دیدن هم را ندارند و در همین رابطه هر دو اطلاعیه های تلویزیونی هم صادر کرده اند.
کتی گریفین قبلا تحت رهبری اندی در شبکه «براوو» کار می کرد ولی اخیرا آنها شدیدا ضد هم شده اند، تا آنجا که کتی اعلام کرده یکبار کوهن قبل از حضور در برنامه، به او کوکائین تعارف کرده است!
کوهن هم این اتهام را بکلی رد می کند و می گوید خیالات ابهام آمیز کتی است و خود بخود راه کتی را به براوو بسته است.