1590-74

عشق به بازیگری و مردم والری را زنده نگه داشته

1590-80

• شایع است عشق به بازیگری و شور و عشق به مردم، سبب شده، والری هارپر 78 ساله، چهره قدیمی تلویزیونی، با وجود سرطان پیشرفته، همچنان سرپا و استوار بماند.
در سال 2013 پزشکان به والری گفتند که بیش از چند ماه برای زنده ماندن وقت ندارد والری که در سالهای دور در شوی محبوب تلویزیونی Mary Tyler Moore Show درخشید وهمچنان با برنامه های تلویزیونی دیگر راهش را ادامه داد و در سال 2016 در یک فیلم کوتاه My Mom and The Girl بازی کرد و خود می گوید من با عشق مردم و عشق بازیگری همچنان سرپا ایستاده ام و از سویی شوهرم و دخترم نیز به من انرژی می بخشند.

دختری که استالون را متهم کرده دروغگوست!

1590-79

• شایع است برخی از اتهامات آزارجنسی و تجاوز جنسی علیه چهره های معروف هالیوود، بدلایل مختلف و شواهد ومدارک، بدون پایه و اساس و دروغ از کار در آمده است.
درحالیکه زنی مدعی بود در 16 سالگی مورد آزارجنسی سیلور استالون زمان تهیه فیلم Over The Top مورد تجاوز او و گاردش قرار گرفته، ناگهان بریژیت نلسون همسر سابق استالون در آن زمان، با توضیح جزئیات این اتهام را رد کرد و از سویی یکی از بازیگران فیلم که به گفته آن دختر، معرف اش به استالون بوده هم ماجرا را بکلی بی اساس دانسته، خود بخود این خانم، شکایت خود را معلق گذاشت.

چارلی رز در بیمارستان گم شد

1590-78

• شایع است چارلی رز بدنبال اخراج از شبکه PBS & CBS روانه بیمارستان شد.
بدنبال ادعای یکی دو زن علیه چارلی رز چهره پر قدرت تلویزیونی، که مصاحبه هایش با سران کشورها شهرت دارد، دو شبکه CBS وPBS، به کار او پایان دادند، اطرافیان چارلی گفتند او همان شب بدلیل شوک روانی به بیمارستان انتقال یافت وهمان شب نیز از درون بیمارستان غیبش زد و احتمالا با کمک خانواده ودوستانش به بیمارستان دیگر انتقال یافته و با توجه به وضعیت جسمی اش، امکان خطر سکته مغزی و قلبی میرود.

جانا هیل بخاطر سریال تازه رکورد شکست

1590-77

جاناهیل بازیگر 33ساله و موفق سینما، که در سال 2016 سنگین وزن تر از همیشه شده بود و حتی دو بار سر صحنه فیلمبرداری بحال غش افتاد، اینک خود را مبدل به ترکه ای کرده است.
«جانا» برای سریال تازه Netflix بنام Maniac ، با رژیم پروتئین، مرغ و ماهی و کاردیو، رکورد تازه ای از کسر وزن برجای گذاشت و اینک قرارداد طولانی خود را بست.
جانا بنا به قرارداد تازه، حق نوشیدن مشروب را در تمام مراحل کار ندارد و خود می گوید با مشروب وداع گفته چون ریشه همه چاقی ها در مشروب است.

سرینا ویلیامز قهرمان تنیس ازدواج کرد

1590-76

هفته قبل سرینا ویلیامز 36 ساله قهرمان تنیس جهان، در نیواورلینز در یک مرکز هنری، با الکسیز اوهانیا 34 ساله ازدواج کرد.
مهمانان این مراسم ونوی خواهرش، بیانسه، کیم کارداشیان، ایوا لانگریا، کلی رولند و دیگر چهره های معروف بودند.
ایندو اخیرا نامزد شده و خیلی زودتر از انتظار مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

با نامزدی پرنس هری و مگان مارکل
عروس تازه ای به دربار انگلستان می پیوندد

1590-75

سرانجام پرنس هری با ستاره تلویزیونی مگان مارکل رسما نامزد شد و بلافاصله نیز اعلام کرد در ماه می آینده مراسم ازدواج شان برگزار می شود.
خانواده سلطنتی انگلستان با این نامزد برخورد مثبت و خوبی نشان دادند و همه هزینه های مراسم ازدواج شان را نیز پذیرفتند.
هری از حدود دو ماه پیش رابطه خود را با مگان 36 ساله نزدیکتر کرده وحتی با او به سفر افریقا رفت تا بیشتر به خصوصیات اخلاقی او آشنا شود. هری قبلا با چند دختر و زن جوان دیگر هم رابطه داشت ولی هیچگاه حرفی از نامزدی نزد و این بار با وجود اینکه مگان از او دو سه سال بزرگتر است ولی او را ایده آل ترین می داند و قصد دارد تا پایان سال 2018 نیز بچه دار شود.