1591-52

«مستر بین» خود را بازنشسته کرده؟

1591-53

روان اتکینسون بازیگر محبوب و کمدین توانای انگلیسی، درحالیکه با نقش «مستر بینMr. Bean » در قالب یک شخصیت صامت چون چارلی چاپلین به شهرت جهانی رسید، از سال 2011 از این نقش خود را بازنشسته کرد.
البته مستر بین با بازی در سری فیلم های Johnny English از سال 2003 و سپس شماره 2 همان فیلم در سال 2011 و بالاخره شماره 3 آن که درسال 2018 روی پرده می آید، همچنان به بازیگری ادامه میدهد ولی به دوستداران شخصیت مستر بین گفت بعد از 22 سال از ایفای این نقش خسته شدم و باید مرا ببخشید که به نقش های دیگری روی آوردم، اما هنوز در این اندیشه هستم، که مستر بین را با تفاوت هایی دوباره زنده کنم.

مجله معتبر تایم 2 میلیارد و 800 میلیون دلار فروخته شد

1591-54

دو برادر میلیاردر امریکایی چارلز و دیوید کوک هفته قبل مجله معتبر وقدیمی تایم را به مبلغ 2 میلیاردو 800 میلیون دلار خریده و به گروه انتشاراتی مردیت اضافه کردند.
این دو برادر 50 میلیارد دلار ثروت دارند و در لیست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند و گروه انتشاراتی تلویزیونی «مردیت» را اداره می کنند.
تایم در شرایطی که درآمد سالانه اش پائین آمده و به 679 میلیون دلار در سال رسیده بود، سرانجام در برابر پیشنهاد کمپانی مردیت تسلیم شد.
این دو برادر می کوشند تا لس آنجلس تایمز و شیکاگو تریبون را هم بخرند.

پسر 27 ساله مل گیبسون بطور جدی بازیگر شد

1591-55

1591-56

1591-57

مایلو گیبسون یکی از 7 فرزند مل گیبسون از همسر اولش، اینروزها بطور جدی، وارد صحنه بازیگری شده است.
میلو می گوید من از کاربرق و ماساژتراپی در کنار بازیگری، شروع کردم، از سینما دور نشدم تا در فیلم اخیر پدرم Hacksaw Ridge بازی کردم و دیدم که چه قدرتی درکارگردانی او وجود دارد. دلم میخواهد در فیلم های بعدی او نیز بازی کنم، ولی اصولا می خواهم بازیگری را جدی بگیرم همه عشق خود را در این زمینه بکار گیرم و مطمئنم پدرم حامی بزرگی است.

چرا از هم جدا شدند؟

1591-58

• شایع است مسئله فاصله سنی سبب جدایی جنیفرلارنس و دارن ارنوفسکی شد!
جنیفر از اولین روز بازی در آخرین فیلم کارگردان صاحب سبک دارن ارنوفسکی (Mother) با او رابطه عاشقانه برقرار کرد، ولی همه اطرافیان می گفتند هیچ تناسب و هارمونی میان آنها وجود ندارد. چون 20 سال فاصله سنی، افکار متفاوت، دوربودن چهره و رفتار و کردار دارن با ایده های جنیفر، شور و هیجان و حادثه جویی جنیفر و آرامش طلبی دارن، سرانجام به نقطه آخر رسید و بعد از اکران شدن فیلم واینکه فروش هم بالا نبود، ناگهان آنها از هم جدا شدند و خود جنیفر گفت من هنوز برای دارن احترام ویژه دارم و اطرافیان می گویند چون قرار است در فیلمی دیگر از او بازی کند!

حلقه شوم بازیگران جمزباند

1591-59

• شایع است بازیگران نقش جمزباند، وقتی از این نقش دور میشوند، بکلی موقعیت بازیگری خود را از دست میدهند و بقول دو تن از بازیگران قدیمی، جمزباند طلسم و حلقه شومی دارد که بازیگران خود را نابود می کند.
توجه به سابقه 3 بازیگر نامدار: شان کانری، راجرمور و پیرس برازنان، نشان میدهد، که هر سه بعد از کناره گیری از فیلم های جمزباند دچار سردرگمی و تا حدی فراموشی شدند، بجز یکی دو فیلم شان کانری، بقیه هیچ فیلم قابل توجه و پرفروشی بازی نکردند و اخیرا پیرس برازنان براین نکته تاکید کرد که فیلم جمزباند بکلی ساختار بازیگری مرا بهم ریخت و اطرافیان دنیل گریک آخرین جمزباند می گویند او می ترسد از این نقش کنار برود چون می داند که خیلی زود فراموش میشود.