1592-80

عشق همه جا با «بریتنی و سم» می آید

1592-87

بریتنی اسپیرز سوپراستار موزیک، اینروزها احساس آرامش و عشق می کند. چون مردی در زندگی او پا گذاشته که با خود صداقت و مهربانی ایرانی دارد. سم اصغری، مدل و بازیگر و رقصنده که حدود یک سالی است با بریتنی زندگی عاشقانه ای دارد و در این میان فرزندان بریتنی سان پرستون 12 ساله و جیدن جیمز 11 ساله به اصغری علاقمند شده و با هم بدیدار مسابقات بسکتبال لیکرز میروند.

برد پیت و انجلینا کریسمس را با بچه ها می گذرانند

1592-88

بعد از یک دوره سخت جنجال های رسانه ای و اندوه جدایی و دادگاه و سرکشتگی بچه ها، سرانجام برد پیت و انجلینا جولی به توافق رسیدند تا در زمان کریسمس با فرزندان خود مداکس 16 پکس 13 و زهرا 12 ، شیلو 11 ساله و دوقلوها ویوین و ناکس 9 ساله همه لحظات را با هم بگذرانند.
این بدان معنا نیست که آنها آشتی کرده اند ولی دلیل نمی شود که کریسمس را با فرزندان خود جشن نگیرند نزدیکی ایندو از زمانی شروع شد که کمپانی های دوست و طرفدار و همکار بردپیت در مورد فیلم تازه انجلینا: First They Killed My Father هیچ قدمی برنداشتند ولی برد بطور غیرمنتظره ای به کمپانی خود Plan B دستور داد از فیلم انجلینا حمایت و تبلیغ کند و همین بهانه حسن تفاهم و نزدیکی شد.

نظرگاه های سوشیال میدیا
دل همسر جیمی کیمل را شکست

1592-89

• شایع است بدنبال حرفهای جیمی کیمل و همسرش مالی مک نیرنی در برنامه تلویزیونی درباره فرزندشان، ناگهان گروهی با حرفهای تند و توهین آمیز سبب رنجش مالی شدند
جیمی و مالی درباره بیماری بسیار نادر فرزندشان زمان تولد گفتند ولی همین سبب شد تا عده ای به جان آنها بیفتند و مالی گفت من دلم از این حرفها شکسته، چون فرزند ما مادرزادی دارای دو قلب بود، که پزشک متخصص این نقیصه را با عمل جراحی ترمیم کرد.