1593-117

رابطه ای که از 2005 شروع شد

1593-118

• شایع است رابطه نزدیک و پرکشش رابرت پتین سان و اما واتسون، که از سال 2005 شروع شده بود، اینک به بار نشسته است!
ایندو زمان نمایش فیلم هری پاتر با هم دیدار کردند و تلفن هایی هم رد و بدل شد، ولی رابرت هنوز با کریستین استوارت رابطه داشت. بعد از سالها رابرت و اما رابطه های دیگری را از سر گذراندند و اینک بسیار گرم وصمیمی به هم چسبیده اند، در چند رستوران در لندن و لس آنجلس دیده شدند، در چند محفل هالیوودی با هم ظاهر شدند ولی از هر نوع تصویری فرار کردند و هنوز می کوشند تا در مورد این رابطه اطمینان یابند.

درهر بن بست به سراغ تراپیست می روند

1593-120

• شایع است یکی از زوج های عاقل درهالیوود، مت دیمون وهمسرش لوچیاناست که هرگاه در زندگی دچار بن بستی می شوند بلافاصله همه کارها را به کناری می گذارند و به سراغ تراپیست خود میروند و بعد از چند جلسه دوباره به حال نرمال باز می گردند.
دوستان نزدیک ایندو می گویند در طی 12 سال زندگی مشترک، اگر ایندو چنین روشی را پیشه نمی کردند چون بسیاری زندگی شان از هم می پاشید از جمله زندگی آشفته و بالا و پائین بن افلک دوست صمیمی مت دیمون و جنیفر گارنر برای آنها بهترین تجربه است.

عشق تازه تیلرسویفت از سایه بیرون می آید

1593-121

• شایع است تیلر سویفت، سرانجام عشق تازه خود را جلوی دوربین ها می آورد!
می گویند از روزی که تیلر رابطه خود را با جوی الوین آغاز کرد، جوی اصرار داشت این رابطه دور از هیاهوی رسانه ها بماند چرا که از سرنوشت دوست پسرها و نامزدهای سابق تیلر خبر داشت که اغلب یکی دو ماهه تا 6 ماهه و یکساله بوده وهمین ها جوی را که میرود به مرور به ستاره ای در صحنه سینما تبدیل شود می ترساند ولی اخیرا تیلر نفوذ و تاثیر کافی برجوی گذاشته که او را حتی بدنبال خود در تور کنسرت های جهانی خود در سال 2018 بکشاند و جوی هم اعتراضی نداشته است.

به این دلایل مقدمات ازدواج آماده است

1593-122

• شایع است همه مقدمات نامزدی رسمی و بعد ازدواج، جنیفر لوپز والکس ردریگز آماده است. چون بعد از 10 ماه رابطه عاشقانه بدون هیچ اختلاف نظر و درگیری و قهری. ایندو به این نتیجه رسیده اند که برای هم ساخته شده اند و جنیفر به همه دوستان خود می گوید من و الکس یک روح در دو بدن هستیم.
می گویند فرزندان دوقلوی جنیفر(9ساله) و فرزند الکس 9 و 13 ساله، کاملا با هم کنار آمده اند و در نهایت تفاهم به بازی وتفریح و حتی تحصیل مشغولند.
همه اینها دلایل جدی برای پیوند همیشگی این دو چهره محبوب: جنیفر 48 ساله و الکس 42 ساله قهرمان بازنشسته بیسبال است.

پرنس هری با پرزیدنت اوباما مصاحبه کرد

1593-123

1593-124

پرنس هری بعنوان مصاحبه کننده از سوی رادیو بی بی سی تورنتو، با پرزیدنت سابق باراک اوباما، یک مصاحبه پرنکته کرد که قرار است 27 دسامبر از وب سایت بی بی سی پخش شود.
در این مصاحبه اوباما لحظاتی به شوخی پرداخت و به پرنس هری گفت آیا نیاز است من به لهجه بریتانیایی سخن بگویم؟ اوباما درباره یک بنیاد که نسل جدید را برای رهبری تعلیم میدهد گفت، بنیادی که خود آنرا پایه گذاشته است.