1535-79

ماریا می گوید من جمز را پس زدم!

1535-80

برخلاف خبرها، این ماریا کری بوده، که نامزدش جمزپکر را ترک گفته است.
اطرافیان ماریا می گویند خواننده و ستاره معروف که از ده سال پیش با جمز نرد عشق باخت و با او با یک انگشتری 35 قیراطی نامزد شد، ناگهان اعلام کرد جمز از جهت سلامت جسم و روح دچارنقص است! نزدیکان جمز هم می گویند بریزو بپاش های ماریا و رفتار و کردار دور از کنترل او این جدایی را سبب شد.
نزدیکان هر دو طرف می گویند بدلیل این جدایی خشم آلود و جنجالی، هیچکدام در هیچ شرایطی درباره آشتی و بازگشت بهم فکر نمی کنند.
از سویی می گویند رابطه ماریا با رقصنده گروه خود ناکانا، یکی از علل این جدایی است.

شوهر کیت بکین سل رسما تقاضای طلاق کرد

1535-81

هفته قبل لن وایزمن، شوهر کیت بکین سل، از دادگاه تقاضای طلاق کرد. این دو درست 12 سال زندگی مشترک و بظاهر عاشقانه ای داشتند و خود کیت با شنیدن تقاضای طلاق شوهرش شوکه شد.
ایندو در نوامبر سال 2015 تصمیم به جدایی گرفتند و حدود یکسالی گاه همدیگر را می دیدند تا لن با اعلام اینکه دیگر تحمل این زندگی را ندارد رسما تقاضای طلاق کرد.
نکته جالب اینکه لن43 ساله کارگردان سینما و تلویزیون در این مدت با یک نوستاره تلویزیون دیده شده، سی جی فرانکوی نوستاره 25 ساله که به گفته اطرافیان، حتی قبل از اعلام جدایی در سال 2015 نیز با هم همراه بودند.
نکته جالب دیگر اینکه زمان آشنایی لن وکیت سر فیلمبرداری Underworld لین هنوز متاهل بود وکیت هم با مایکل شین زندگی می کرد و دختر 17 ساله داشت و کیت همیشه گله داشت که مایکل هیچگاه از او تقاضای ازدواج نکرد.
کیت و لن خیلی سریع از همراهان خود جدا شده و به هم پیوستند و اینک لین دوباره فیل اش یاد هندوستان کرده است.

خواهران اولسون جلوی دوربین

1535-82

بعد از سالها دوقلوهای معروف سریال «فول هاوس» اشلی و ماری کیت اولسون، ناگهان هفته قبل با خواهر بزرگتر خود الیزابت جلوی دوربین ها ظاهر شدند و همه دیدند که چقدر این سه شبیه هم هستند و تعجب از اینکه الیزابت با وجود زیبایی خاص، چرا وارد عرصه تلویزیون و سینما نشد.
نکته جالب اینکه دوقلوها همه جا احترام الیزابت را داشتند و حتی عقب تر از او حرکت می کردند.

پاتون اسوالت هنوز در سوگ
مرگ همسـرش می گـرید

1535-83

پاتون اسوالت بازیگر وکمدین نامدار تلویزیون و سینما، در یک مصاحبه تازه با نیویورک تایمز، از اندوه عمیق خود بخاطر از دست دادن همسر خود گفت واینکه او هنوز می گرید.
پاتون 47 ساله می گوید میشل مک نامارا براثر مصرف زیاد داروهای مختلف با هم، جان از کف داد. میشل 46 ساله درحال نوشتن یک کتاب درباره قاتلین حرفه ای و متجاوزین بود و همین کتاب نیز او را به اضطراب و افسردگی سوق داده بود.
درشب حادثه میشل قرص «زنکس» و چند قرص دیگر می خورد و به رختخواب میرود، فردا صبح پاتون دختر 7 ساله اش را بیدار می کند، به او صبحانه میدهد و او را به مدرسه میرساند و در بازگشت برای میشل قهوه مورد علاقه اش «امریکانو» می خرد و بالای سرش می گذارد و حدود ساعت 12 به سراغش میرود و می بیند که دیگرنفس نمی کشد واینگونه من بهترین همسر دنیا را از دست دادم.

دستپاچگی کریستین استوارت

1535-84

• شایع است کریستن استوارت Kristen Stewart برای حفظ عشق بزرگ زندگی خود کارا دلوینگ بلافاصله جلوی دوربین ها ظاهر شد.
می گویند اخیرا خبرهایی از رابطه پنهانی کارا با یکی دو نفر سر زبانها بود و بعضی نیز می گفتند کریستن با رابرت پتینسن همبازیش در دو سه محفل دیده شده است و همین بهانه ای شد تا کریستن به اتفاق کارا در چند فشن شو و محافل هالیوودی ظاهر شود و حتی برای هم خرید هم بکنند تا جلوی این شایعات را بگیرند.

پیوند تازه میان دو مجرد هالیوودی

1535-85

• شایع است دو بازیگر جوان اندرو گارفیلد 33 ساله و جانری جونز 38 ساله، بعد از حضور در شوی تلویزیونی جمزکاردن، بهم گره خوردند.
ایندو یکی دو عشق کوتاه مدت و بلند مدت را پشت سر گذاشته و در طی ماههای گذشته با کسی دیده نشدند و همین سبب شد خیلی زود بهم پیوند بخورند، و بعد از تمام شدن شوی تلویزیونی بهم شماره تلفن خصوصی دادند و دوسه شب بعد در هتلی با هم دیده شدند ولی هر دو گفتند این دیدارها، دوستانه و بدون هدف خاصی است.