1595-71

اولین اقدام جنجالی عروس تازه دربار انگلستان

1595-73

مگان از حضور هری در مراسم شکار سالانه دربار جلوگیری کرد.
اولین اقدام مگان مارکل، دربار انگلستان را تکان داد. این اقدام در مراسم سالانه شکار درباریان بود که مگان جلوی حضور هری را گرفت.
پرنس هری به درباریان اطلاع داد که بدلیل حمایت مگان از حیوانات و مخالفت در مورد شکار آنها، حاضر نیست در مراسم شکار سنتی سالانه درباریان شرکت کند.
پرنس هری 34 ساله از 12 سالگی در این مراسم حضور داشته ولی پدر 69 ساله اش پرنس چارلز و برادرش پرنس ویلیام در این مراسم حضور می یابند.
پرنس هری اعلام کرده در ماه می 2018 رسما با مگان ازدواج می کنند.

زندگی تازه پریس جکسون دختر مایکل جکسون

1595-75

تصاویر تازه پریس جکسون خبر میدهد که او حالا برای خود دختر بزرگی شده، او اینک مراقب بقیه فامیل است، حتی می کوشد آنها را از هر خطری ، وسوسه ای، اعتیادی دور نگهدارد چون خود یک دوره اعتیاد و سرگشتگی را بعد از مرگ ناگهانی پدرش تجربه کرد.
پریس عاشق دو برادران خود پرنس و بلنکت است. ضمن اینکه پدر خوانده خود مک کالی کالکین را دوست دارد و با دوست پسرش مایکل اسنودی رابطه گرمی دارد، به عمه اش و مادر بزرگش هم احترام میگذارد.

جیم جونز با سوختن خانه مادرش، خانه جدیدی خرید

1595-77

جیم جونز خواننده معروف رپ بدنبال آتش گرفتن خانه مادرش در روز کریسمس، اعلام کرد من بلافاصله خانه جدیدی برایش خریدم، چون سوختن خانه و اتومبیل را می توان جبران کرد ولی خاطره های سالها زندگی در آن خانه هیچگاه زنده نمیشود.
جیم جونز گفت خوشحالم همه خانواده ام سالم ماندند، اما غمگین هستم که همه خاطره های کودکی ام خاکستر شد و بسیاری از یادگارهایم نیز از بین رفت.

طرفدار سرسخت کیتی پری دستگیر شد

1595-78

یک طرفدار و عاشق و خستگی ناپذیر کیتی پری خواننده معروف، هفته قبل در میامی دستگیر شد. پاول جورسکی 37 ساله اهل هلند، وقتی با مامورین روبرو شد گفت من تا کیتی پری را بدست نیاورم، آرام نمی گیرم و همین سبب شد جرم او سنگین تر شود.
پاول در کنسرت کتی در میامی ناگهان وارد صحنه شد تا کیتی را بغل کند، او در این مدت در 6 کنسرت دیگر هم حضور داشت ولی امکان نزدیک شدن به کیتی را نیافته بود.
پاول با این اقدام، باید در دادگاه حاضر شود و درضمن بعد از آنهم دیگر امکان سفر به امریکا را ندارد.

تیلرسویفت برای یک هوم لس حامله خانه خرید

1595-79

تیلرسویفت هفته قبل برای یک طرفدار خود استفانی که یک هوم لس حامله بود، خانه ای خرید. “استفانی” که خود را خوشبخت ترین مادر عالم میداند گفت تیلرمیلی نداشت این خبر چاپ شود ولی من نمی توانم این خوشبختی بزرگ را با دوستداران تیلر قسمت نکنم.
استفانی گفت من و دوست پسرم ناگهان همه چیز از جمله شغل خود را از دست دادیم و من در 8 ماهگی آواره خیابانها بودم. تیلر وقتی به این ماجرا پی برد نه تنها برای ما خانه ای خرید بلکه همه وسائل آنرا هم تهیه کرد و برای ماههای آینده هم پس اندازی در بانک هدیه نمود.