1598-64

ویلی نلسون از صحنه روانه بیمارستان شد

1598-68

هفته قبل ویلی نلسون خواننده معروف کانتری میوزیک، زمان اجرای کنسرت تازه ای، بدلیل تنگی نفس، توسط گارد صحنه و از راه رسیدن آمبولانس، بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و تحت درمان قرار گرفت. پزشکان 2 کنسرت بعدی او را هم کنسل کردند و ویلی قرار است در 7 فوریه بروی صحنه کنسرت جدیدی در بالکان جورجیا برود.
نزدیکان ویلی عقیده دارند خواننده 84 ساله توان اجرای کنسرت های سنگین را ندارد.

کامرون دیاز و بنجی پسری را به فرزندی می پذیرند

1598-66

• شایع است تلاش چند ساله کامرون دیاز ستاره 45 ساله و شوهر خواننده اش بنجی مادن 38 ساله برای بچه دار شدن به نتیجه نرسید و اینک درصدد پذیرش فرزندی هستند.
می گویند ایندو به سراسرجهان سفر کرده و به سراغ همه کلینیک های تخصصی رفتند، حدود یک میلیون دلار خرج کردند ولی سرانجام تصمیم گرفتند یک پسر را از میان بچه های امریکایی به فرزندی بپذیرند و برای آماده شدن، هر دو دوباره دست به کلاسهای ویژه پدر ومادر خوب بودن میروند و بیش از 50 کتاب و 100 فیلم دیده اند تا والدین قابلی باشند.
کامرون حتی در این مدت بکلی حرفه بازیگری خود را فراموش کرده بود. همین بزرگترین صدمه را بر او وارد کرده، چون بقول دوستانش، هالیوود دیگر او را فراموش کرده است.

ستاره ای با پرستیژ

1598-67

• شایع است رفتار وکردار ریز ویترسپون ستاره با سابقه سینما، اینروزها او را از بسیاری از ستارگان هالیوود متمایز کرده است.
ریز درشب اهدای جوایز گلدن گلوب، با تجلیل از اوپرا وینفری و هیجان و شوری که نسبت به برندگان جوایز از جمله دوست نزدیک خود نیکول کیدمن نشان داد درواقع از قلب مهربان و روحیه فروتنانه او سخن گفت. ضمن اینکه جلوی دوربین ها از شوهرش جیم تاد و فرزندان خود یاد کرد وحتی گفت من بجز جلوی دوربین، یک زن ساده خانگی هستم.

انتظار ادامه زندگی مشترک شان نبود

1598-65

• شایع است با توجه به دیدگاههای مختلف در مورد زندگی مشترک اشتون کاچر و میلاکونیس، 90 درصد پیش بینی یک زندگی دو ساله را داشتند.
نکته جالب اینکه اشتون و میلا از یک سریال تلویزیونی در سالهای 1996 و 98 بنام That 70 Showدر نقش یک زوج نوجوان، اولین بوسه را از هم گرفتند و بعد سالها همدیگر را ندیدند تا دوباره در سال 2012 به هم پیوستند، با هم ازدواج کردند و صاحب فرزند هم شدند. ایندو به اطرافیان خود گفته اند این رابطه و این زندگی مشترک همیشگی است و ما ثابت می کنیم.