1599-81

پسران جولیا همه جا با او هستند

1599-63

• شایع است دو پسر 20 و 25 ساله جولیا دریفوس، او را در روزهای سخت جنگ با سرطان، سرپا نگهداشته اند.
از روزی که جولیا لوئیز دریفوس فهمید به سرطان پیشرفته سینه مبتلاست، تا امروز که آخرین شیمی درمانی را انجام داده، به گفته اطرافیان هنری و چارلی پسرانش حتی یک لحظه او را ترک نگفتند و هر بار که یک دوره معالجه اش تمام میشود، برایش در خانه جشن می گیرند و بروی سوشیال میدیا، خبر خوش آنرا به همه میرسانند.
جولیا که برنده جایزه بهترین ستاره تلویزیون در شب SAG شده بود به دلیل شیمی درمانی امکان حضور نداشت و می گویند همه لحظات را پسران اش به اطلاع او میرساندند.

عکس العمل نسبت به کاندیدا شدن فیلم کوبی در اسکار

1599-64

• شایع است کاندیدا شدن کوبی برایانت در اسکار امسال، عکس العمل هایی را برانگیخته است درواقع کوبی برای فیلم کوتاه انیمیشن Dear Basketball کاندیدای بهترین فیلم کوتاه شده و شانس برنده شدن هم دارد.
ضمنا خیلی ها عکس العمل منفی نشان داده اند که کوبی در سال 2002 به اتهام تجاوز به یک دختر 19 ساله تا پای زندان هم رفت، بعد اعتراف کرد و خسارت هم پرداخت ولی همیشه مدعی بود که با میل آن دختر با او رابطه داشته است و حالا هالیوودیها میگویند اگر قرار است عزیز انصاری و جمز فرانکو از شانس های بزرگ اسکار و حتی از لیست هم خارج شوند، چرا کوبی چنین امکانی را یافته است؟

شوهر سابق جنت جکسون با 5 وکیل به سراغش آمده

1599-66

• شایع است شوهر سابق جنت جکسون با 5 وکیل پرقدرت بین المللی به جنگ او آمده تا فرزند یکساله اش را بگیرد.
درحالیکه می گفتند جنت 51 ساله با «ویسام آل منا» میلیاردر قطری به این دلیل ازدواج کرده وصاحب فرزند شد که بتواند تا 18 سالگی فرزندش دهها میلیون دلار از شوهر سابق اش بگیرد و درضمن بابت طلاق هم نصیبی ببرد. درحالیکه خود جنت می گوید ابتدا من به ویسام دل بستم، ولی اصرار او و خانواده اش برای رعایت حجاب و دور ماندن از فعالیت های خوانندگی مرا بکلی از او دور کرد.
اینروزها جکسون هم وکیل معروفی استخدام کرده و چگونه بتواند با وکلای ویسام بجنگد خدا داند.

التهاب سوری به خاطر دیدار تام کروز

1599-68

• شایع است که بزودی سوری دختر تام کروز و کتی هولمز، سرانجام بعد از 5 سال به دیدار پدرش میرود.
اطرافیان می گویند این خواسته تام و کتی بود، که سوری در طوفان درگیریها، اخبار رسانه ها و احتمالا جنگ طلاق حضور نداشته باشد و به بهانه سفر پدرش او را نبیند. اینک بعد از 5 سال ترتیبی داده شد که تام و سوری با هم روبرو شوند و نکته مهم اینکه سوری از لحظه ای که درجریان این دیدار قرار گرفته، دچار نوعی اضطراب شده و به مادرش گفته نمیدانم در لحظه برخورد با تام چه خواهم کرد؟
دوستان فامیلی می گویند تام تشنه دیدار سوری است ولی تنها بخاطر راحتی و آسودگی او صبر پیشه کرده است.

کریس ظاهرا دوست الیویا!

1599-69

دو سه ماهی است که کریس پرت می گوید من با الیویامان، فقط دوست هستیم! حالا چه نوع دوستی، باید از بعضی هتل ها بعضی شهرهای ساحلی، بعضی بارهای شبانه پرسید!
کریس بعد از جدایی از همسرش انا فاریس گفت برنامه احساسی در پیش ندارد ولی قضیه او و الیویا جدی است.

گوئنت پالترو انگشتری به دست کرد

1599-70

گوئنت پالترو دوست دختر قدیمی برد پیت و همسر سابق کریس مارتین، اینک با همه وجود عاشق برد فالچاک تهیه کننده 46 ساله سریال American Crime Story شده و هفته قبل انگشتری نامزدی را بدست کرد و از دیدگاه گوئنت، این ختم کلام است.

وداع التون جان با اجرای آخرین تور کنسرت هایش

1599-71

التون جان 70 ساله اعلام کرد بعد از اجرای آخرین تور کنسرت هایش، که اینک آغاز شده برای همیشه با صحنه خداحافظی می کند.
التون جان که می خواهد با همسر و فرزندان خود، زندگی آرامی را داشته باشد، در واقع دیگر آن انرژی همیشگی را برای اجرای زنده ندارد و در آخرین تور خود در سراسر جهان، با دوستداران خود وداع می کند.
التون جان که رکورد جهانی آلبوم هایش تا 200 میلیون رسیده، سال قبل نیز بدنبال یک بیماری ناگهانی و بستری شدن از سوی پزشکان توصیه شد که دست از اجرای زنده بکشد ولی او بدلیل قراردادهایش ادامه داد.
یکی از آخرین اجراهای جمعی او در برنامه های هنری، حضورش در 28 ژانویه به اتفاق مایلی سایروس در مراسم گرامی بود.

نیل دایموند بخاطر پارکینسون
با دنیای موزیک خداحافظی کرد

1599-72

هفته قبل نیل دایموند خواننده 77ساله، بخاطر بیماری پارکینسون با خوانندگی و صحنه برای همیشه خداحافظی کرد. نیل بدنبال توصیه و هشدار پزشکان، پنجاهمین سالگرد تور کنسرت هایش را بهانه بازنشستگی و خداحافظی دانست و کنسرت های استرالیا ونیوزیلند را نیز کنسل کرد.
نیل گفت این افتخار بزرگی بود که درست 50 سال برای مردم در صحنه های مختلف خواندم و لحظاتی بعد از این خبر دوستداران نیل از سراسرجهان بروی سوشیال میدیا، از او تجلیل کرده و خواستار این شدند که او حداقل آلبوم های خود را ادامه بدهد.

ال پاچینوناگهان اینقدر کوتاه شده؟!

1599-80

تازه ترین فیلم ال پاچینو و رابرت دنیرو در حال پایان است، فیلمی از کارگردان صاحب سبک سینما مارتین اسکورسیزی بنام Irishman.
نکته جالب در این فیلم قد و قواره بسیار ریز و کوتاه ال پاچینو در برابر دنیروست درحالیکه ایندو تقریبا هم قد و قواره هستند. اما فیلم قصه زندگی یک قاچاقچی معروف فرانک شیران است که نقش او را دنیرو بازی می کند و قدش 4/6 بود. یعنی حدوداً نزدیک تور بسکتبال. بهمین جهت ناچار شدند کفش هایی با پاشنه های بلند برای دنیرو بسازند و خودبخود پاچینو در برابرش ریزنقش جلوه می کند.
البته پاچینو که مدتها از بازی در فیلم های مافیایی سرباز میزد، بدلیل عدم توفیق تجاری فیلم های اخیرش، با شوق زیادی در این فیلم پرداخت.