1602-901

یا نامزدی یا جدایی ؟!

1602-77

• شایع است ادریس البا 45 ساله، در سفر اخیر با دوست دخترش سابرینا، ناگهان با التیماتوم او روبرو شد که همین جا نامزدی یا جدایی رسمی!
سابرینا 29 ساله به دوستی بدون تعهد باوری ندارد و از اولین روز آشنایی با ادریس این مسئله را گوشزد کرد، ولی ادریس که به مرور عاشق سابرینا شده بود، فکر می کرد او هم مهارشدنی است ولی در سفر اخیرشان به کانادا مسئله صورت دیگری بخود گرفت. ادریس خیلی راحت تن به نامزدی رسمی داد و گفت ازدواج هم خیلی زود در راه است.

سایمون کاول برای سگ گمشده کودکی جایزه گذاشت

1602-79

خیلی ها نمی دانند که سایمون کاول رهبر شوی پرطرفدار America’s Got Talent یک انسان احساساتی و رقیق القلب است.
درحالیکه ادوارد 3 ساله ساکن انگلیس سگ محبوب خود را گم کرد همه جا را با پدرش گشت ولی خبری از سگش نبود. تا سرانجام سایمون کاول پا به میدان گذاشت ابتدا 10 و بعد 14 هزار دلار جایزه برای بازگرداندن سگ گمشده تعیین کرد و چند روز بعد میشل هالت مقیم کنت سگ خاک آلوده ای را درخیابان پیدا کرده و به خانه آورد. او را بعد از شستن و تمیز کردن خوب تماشا کرد سگ گمشده ادوارد بود وهمان شب او را به آغوش ادوارد باز گرداند و دعای خیری هم نثار سایمون شد.

ستاره سریال محبوب بیگ بنگ عاقبت به خیر شد

1602-78

کالی کوکو ستاره سریال Big Bang Theory، بعد از دو سه نامزدی بی سرانجام عاقبت سرو سامان گرفت و با دوست پسر خود کارل کوک 27 ساله رسما نامزد شد و بعد مقدمات ازدواج خود را آماده ساختند.
کاول پسر اسکات کوک میلیاردر معروف است که در یک مسابقه اسب در سال 2016 باهم آشنا شدند و رابطه شان را ادامه دادند تا امروز که کالی احساس می کند در عشق در ثروت کلان شوهرش غرق است. ولی استارلت 32 ساله سریال بیگ بنگ دست از کار بازیگری نمی کشد.

امل ساین 73 ساله در آستانه ازدواج چهارم است

1602-80

1602-82

1602-81

امل ساین خواننده معروف ترک، اینروزها در سن 73 سالگی در آستانه ازدواج چهارم خود است.
امل ساین که چند بار برای اجرای کنسرت هایی به ایران آمد و حتی آهنگهایی از انوشیروان روحانی به زبان فارسی از جمله «گل سنگم» را اجرا کرد در ایران طرفداران زیادی داشت و در طی مدت اقامت حداقل 2هزار تقاضای ازدواج دریافت داشت و بدلیل متاهل بودن نپذیرفت در عوض هرچه هدایای گرانقیمت بود پذیرفته و با خود به ترکیه برد.
امل ساین که در سال 1998 از سوی دولت ترکیه بعنوان «هنرمند ملی» برگزیده شد 3 بار ازدواج کرد اولین وصلت او از سال 1966 تا 1979 بود. دومین از سال 1981 تا 82 و سومین وصلت او از سال 1986 تا 1999 بود و اینک قصد ازدواج تازه ای را دارد.
امل ساین علاوه بر اجرای صدها اهنگ، از سال 1971 تا سال 2008 در 12 فیلم سینمایی و 30 سریال تلویزیونی بازی کرد. آخرین آهنگی که امل ساین اجرا کرد اثری از تارکان بود که در سال 2013 ارائه داد واینک 5 سال است گاه به گاه در گردهمائی های خیریه شرکت می کند ولی به روایتی دوران بازنشستگی خود را می گذراند و بیشتر ماههای سال را در استرالیا نزد دختر و نوه هایش سر می کند وجالب ترین نکته اینکه هر بار از خاطرات خود حرف میزند، خاطرات ایران را زیباترین دوره زندگی خود می داند.

ایمی شومر روز والنتاین ازدواج کرد

1602-83

پنجشنبه گذشته جنیفرانیستن و جستین تروکس بعد از دو سال ونیم زندگی زناشویی زناشوئی، اعلام جدایی کردند.
ایندو گفتند آنها در آخرین ماه های سال 2017 از هم جدا زندگی می کردند وحضور نهائی جنیفر در مراسم عروسی ایمی شومر، ماجرا را رو کرد.
مدیر برنامه های جنیفر گفت اگر از جانب ما خبرهایی خواندید باور نکنید ما شخصا به اطلاع تان میرسانم چون در این میان رعایت احترام مقابل درنظر ماست. ایندو در سال 2013 نامزد شدند و در ستل 2015 ازدواج کردند وبرخلاف شایعات هیچگاه جنیفر حامله نشد.
جستین برنامه امسال وسال آینده خود را با چند فیلم و سریال Zoolander/ Iron Man/ Mute / Star Wars پر کرده و به دوستان خود گفته افسوس می خورم که والنتاین بدون جنیفر گذشت.

لوک ویلسون قهرمان هفته!

1602-84

لوک ویلسون بازیگر معروف سینما، هفته قبل در منطقه پاسیفیک پالیسیدز لس آنجلس، زنی را که درون اتومبیل خرد شده خود فریاد کمک سر داده بود نجات داد.
ویلسون متوجه یک اتومبیل فِراری شد که در برخورد با چند اتومبیل، واژگون شده و جان راننده را گرفته، در این حادثه یک اتومبیل بی ام دبلیو نیز صدمه شدید دیده و خانم راننده اش درون آن گیر کرده و قادر به بیرون آمدن نبود و فریاد کمک می کشید، که لوک از اتومبیل خود خارج شده و آن زن را از پنجره اتومبیل اش بیرون کشید. در این حادثه بیل هاس قهرمان معروف گلف از حادثه جان سالم بدر برد.

ایمی شومر روز والنتاین ازدواج کرد

1602-85

ایمی شومر سرانجام به آرزوی خود رسید و با دوست پسر خود کریس فیشر روز والنتاین ازدواج کرد. مراسم ازدواج سه شنبه شب گذشته در ملیبوی لس آنجلس برگزار شد.
گروهی از چهره های معروف از جمله جنیفرانیستین، جنیفر لارنس، جیک جیلن هال، لری دیوید، جاد آپاتو، دیوید اسپید حضور داشتند.
ایمی 36 ساله که 4 سال بود مرتب از عشق و ازدواج حرف میزد، بعد از یک آشنایی کوتاه مدت با کریس 37 ساله ازدواج کرد درحالیکه 6ماهی بود از آخرین دوست پسرش بن هنیش جدا شده بود.
شوهر ایمی نویسنده کتاب های آشپزی و سازنده سس های معروف ماریو ماتالی است.