1604-82

خواسته فرزندان مارچلو ماسترویانی بازیگر قدیمی سینمای ایتالیا چه بود؟

1604-83

1604-84

مارچلو ماسترویانی بازیگر برجسته ایتالیایی درواقع در پاریس، در 19 دسامبر سال 1996 درگذشت و اینک بعد از حدود 22 سال، فرزندان او چیارا و باربارا، تقاضای انتقال او را به یک آرامگاه مخصوص خانوادگی در رم کردند.
مارچلو که با فیلم هایی چون: Yesterday Today, Tomorrow/ La Notte / 8/5 به شهرت رسید. در عاشقانه ترین و در ضمن کمدی ترین فیلم های ایتالیایی و فیلم های مشترک اروپایی شرکت کرد و سالها بطور شایعه از روابط عاشقانه او و سوفیالورن می گفتند و اینکه سوفیا برای بازی در فیلم های مشترک با مارچلو، دستمزدی اندک می گرفت، خصوصا فیلم هایی که نیاز به سفر به نقاط مختلف داشت!
ایتالیایی ها مارچلو را همفری بوگارت سینمای ایتالیا می خواندند. مارچلو به گفته نشریات زندگیش همیشه پر از عشق و عاشقی بود، ولی او هم به سوفیا علاقه خاص داشت وحتی بخاطر او حاضر به بازی در فیلم هایی که جینالولو شرکت داشت نمی شد.
آنیتا اکبرک بازیگر سکسی سینما و همبازی او در فیلم 5/8 همیشه می گفت هیچگاه نتوانستم نظر مارچلو را جلب کنم، ولی اطرافیان می گفتند اتفاقا هنگام فیلمبرداری هر دو غیب می شدند و در پی جلب هم بودند.

از ابتدا دچار تردید بود

1604-85

• شایع است جنیفرانیستن از اولین ماههای ازدواج با جستین ترو، دچار تردید و شک بود، که آیا کار درستی کرده است یا نه؟
جنیفر درواقع همه ایده آل هایش در برد پیت خلاصه شده بود و وقتی بعد از 5 سال از او جدا شد تا مدتها در انزوا بسر برد و بقول اطرافیان زندگی با برد، او را مشکل پسند و سختگیر کرده بود و به همین جهت با وجود تلاش همه جانبه جستین، جنیفر هیچگاه براستی عاشق او نشد، ولی دلش زندگی مشترک می خواست و وقتی در مورد وصلت تازه دچار تردید شد بکلی دور حاملگی را خط کشید و حتی میگویند یکبار هم کورتاژ کرد.
جنیفر تا این لحظه علت خاص و ویژه ای برای جدایی خود عنوان نکرده و دوستان میگویند او مدتها در اندیشه جدایی بود.

با کلون، دو سگ تولید شده جای سگ رفته را گرفتند

1604-86

• شایع است کلون کردن سگ باربارا ایسترایسند، گروه زیادی را به فکر زنده کردن سگ و گربه های مورد علاقه خود با شیوه کلون انداخته است.
باربارا ایسترایسند خواننده و ستاره 75 ساله، بدنبال مرگ سگ مورد علاقه اش سامانتا، قبلا ترتیب تولید و بقولی کپی یا کلون (Clone) او را داده و دو سگ کاملا مشابه به نامهای میس اسکارلت و بین ویولت را جانشین او کرد.
استرایسند به اطرافیان خود گفته بود، اگر نتوانم جانشین واقعی از ژن سگ مورد علاقه ام بسازم دق می کنم و اینک دو جایگزین را به خانه آورده است.