1606-144

عشق سم اصغری ایرانی تبار، آرامش
و عشق به زندگی بریتنی اسپیرز آورده است

1606-145

«بریتنی اسپیرز» خواننده محبوب 36 ساله، اینروزها همه جا اعلام می کند که مرد دلخواه خود را یافته، مردی که هر روز از او شخصیت بهتر و کامل تری می سازد.
بریتنی در سال 2016 برای نخستین بار با «سم اصغری» ایرانی تبار 23 ساله، مدل ورزشی آشنا شد و در یک موزیک ویدیو با او همبازی شد و بعد عشق در قلب هر دو جای گرفت و هر روز اوج بیشتری یافت درحالیکه در آغاز نیت رابطه عاشقانه نبود.
بریتنی که از همسر قبلی خود دو پسر 11 و 12 ساله دارد درواقع در نوجوانی مادر شده و اینک می خواهد در اوج جوانی فرزندی از سم داشته باشد، ایندو همه لحظات با هم را با خنده وشوخی، ورزش، دویدن، غذا پختن می گذرانند و در عین حال سم با مهر و حوصله و ساختن لحظات پرشور با دو فرزند بریتنی سرگرم است.
بریتنی که چند سال پیش دچار سرگشتگی روانی شدید گردیده و پدرش او را سرپرستی میکرد، اینک پرقدرت و مسلط بر کار وزندگی خود است. اطرافیان بریتنی می گویند سم اصغری بکلی زندگی سوپراستار 36 ساله را تغییر داده، زندگی او را پر از عشق و آرامش کرده است.

خانواده بکهم رضایت دادند

1606-147

1606-146

• شایع است پسر بزرگ دیوید بکهم و ویکتوریا، یکسال و نیم برای جلب رضایت آنها بخاطر عشق زندگیش تلاش کرد و سرانجام به نتیجه رسید.
بروکلین بکهم 18 ساله عاشق ستاره 21 ساله کلوئه گریس مورتز است آنها دو سه بار رابطه شان را قطع کردند ولی نتوانستند دوری هم را تحمل کنند و اینک با تائید دیوید و ویکتوریا، آنها با خیال راحت بهم پیوستند و کلوئه در مصاحبه تازه خود گفت ویکتوریا بهترین و زیباترین زن و بیزینس وومن و مادری استثنایی است.

تی جی میلر جریمه کتک زدن را پرداخت

1606-148

تی جی میلر کمدین و بازیگر آثاری چون Silicon Valley، بعد از مدتها سرانجام در جریان شکایت راننده اش، با پرداخت مبلغی نقد، خود را خلاص کرد.
تی جی میلر با راننده خود ویلسون دیون تاماس برسر دانالد ترامپ جر وبحث تندی داشتند ومنجر به کتک زدن راننده شد و تی جی میلر که فهمید ضربات وارده برسر و شانه و گردن راننده جدی بوده حاضر به پرداخت مبلغی نقد شد ولی در نهایت بدلیل جرم عمومی، هنوز باید جوابگوی دادگاه باشد.