1610-63

کنی راجرز بدلیل بیماری تور خود را کنسل کرد

1610-64

کنی راجرز خواننده کانتری موزیک 79 ساله، درحالیکه تور سراسری خودرا بعنوان تور خداحافظی دنبال می کرد، در همان آغاز تور بدلیل چند ناراحتی جسمی وهشدار پزشکان معالج، تور خود را کنسل کرد.
راجرز پارسال هم دچار ناراحتی جسمی از جمله درد شدید قلب و لرزش دستها شده و ناچار شد چند کنسرت خود را در نقاط مختلف از جمله لاس وگاس بهم بزند.

هری استایلز و آریانا در مراسم سالگرد فاجعه منچستر

1610-65

در آستانه یک سالگی فاجعه تروریستی در کنسرت آریانا گرانده در منچستر که منجر به کشته شدن 22 جوان بیگناه شد، این خواننده و هری استایلز، طی مراسمی در این شهر با حضور خانواده قربانیان، آهنگی که بهمین مناسبت ساخته بودند با هم اجرا کردند، برای آرامش روح قربانیان دعا کردند و برای خانواده ها صبر آرزو نمودند و گفتند ما همیشه درکنارشان هستیم.
هری استایلز که خود در منطقه دیگری در انگلیس بدنیا آمده گفت احساس می کنم منچستر زادگاه من است و در برابرش مسئول هستم و بعد آریانا را بخاطر اجرای آهنگ ویژه این فاجعه Just a Little Bit Of Your Heart مورد قدردانی قرار داد.

عشق تازه بردپیت یک پروفسور اسرائیلی تبار MIT است

1610-66

سرانجام برد پیت بعد از دو سال که از جدایی اش از آنجلینا جولی می گذرد، عشق تازه ای یافته است. این عشق تازه یک آرشیتکت و یک پروفسور دانشگاه معتبر MIT است.
نیری آکسمن اسرائیلی تبار، بعنوان خوشگل ترین استاد دانشگاه معرفی شده، او یک طراح با ذوق، یک استاد محبوب، با سابقه یک ازدواج نا فرجام و یک دوره رابطه با میلیاردر معروف بیل اکمن است.
برد پیت بعد از دو سه دیدار با «نیری» مرتب درحال پرواز به سواحل شرقی و حتی حضور در کلاس نیری و همچنین در رستوران است، درحالیکه سرگرم آخرین مراحل طلاق با آنجلینا جولی و رسیدگی به ثروت مشترک و 6 فرزند و فرزندخوانده 9 تا 16 ساله خود هم هست و در ضمن آماده میشود در فیلم جدید تارانتینو با دیکاپریو همبازی شود.
آخرین حضور بردپیت در محافل عمومی، در 6 ژانویه 2018 در لس آنجلس، برای جمع آوری کمک برای بازماندگان حوادث هائیتی در کنار شان پن و جف بزوس مدیر آمازون بود.