1541-112

سلین وصیت شوهرش را عمل کرد

1541-120

• شایع است سلین دیان خواننده محبوب 48 ساله، اینروزها با توجه به وصیت شوهرش زندگی خود را تنظیم کرده است.
سلین که شوهرش رنی انجلیل را حدود یکسال پیش براثر سرطان از دست داد و همزمان برادرش دنیل هم به دلیل سرطان جان سپرد، در اندوه بزرگی فرو رفته بود، حتی حاضر نبود دوباره روی صحنه برود ولی «رنی» قبل از رفتن به سلین وصیت کرد هرشب روی صحنه لاس وگاس ظاهر شود، بعد هم به فعالیت هنری خود بدون وقفه ادامه بدهد و در ضمن یادش باشد که فرزندان 15 ساله و دوقلوهای 6 ساله نیاز به کمک و عشق او دارند و نباید در سایه ای از اندوه بزرگ شوند.
همین وصیت سبب شد سلین همه شب ها در لاس وگاس روی صحنه برود و با نام شوهرش برنامه را آغاز کند و در ضمن لحظه ای از فرزندان خود غافل نشود و از شادی و حرکت و دور هم بودن و امید به آینده دست نکشند.

جنگ وکلای بردپیت و انجلینا جولی

1541-116

1541-117

1541-118

اینروزها جنگ قانونی بسیار فشرده وکلای بردپیت و انجلینا جولی برسر سرپرستی بچه هایشان، ادامه دارد و تا این لحظه هیچکدام کوتاه نیامده اند.
جولی 41 ساله و برد 53 ساله بعد از جدایی شوک آمیزشان در ماه سپتامبر و بعد هم اتهامات جولی علیه بردپیت در مورد خشونت با بچه ها، اینک کارشان را به یک جنگ تمام عیار قانونی مبدل ساخته و هر دو سرپرستی 6 فرزند خود و فرزندخوانده خود را طلب می کنند مداکس 15 ساله، پکس 13، زهرا 11 و شیلا 10 و ویون و ناکس دوقلوهای 8 ساله.

زنی که زندگی آنتونی هاپکینز را نجات داد

1541-113

1541-114

1541-115

انتونی هاپکینز که نمایشگاهی از تابلوهای نقاشی خود را در لاس وگاس برگزار می کرد، در 79 سالگی هنوز خود را یک مرد سرکش می داند.
او می گوید بخشی از زندگی من بدلیل الکلی بودن به هدر رفت وقتی اولین فیلم معروف خود شیر در زمستان The Lion In Winter با پیتر اوتول بازی می کردم با اولین همسر خود زندگی می کردم ولی بدلیل الکلی بودن در آستانه خودکشی قرار داشتم. اصولا مشروب برسر آدمها چنین می آورد و آنها را به موجودی بنجل، از کار افتاده وبی خاصیت، بی هدف و افسرده مبدل می کند و من شاهد ویرانی خیلی ها بودم ولی من زنده ماندم و خود را از آن منجلاب بیرون کشیدم و در سال 2002 زندگی تازه من با همسر سوم ام استلا شروع شد. استلا بهترین دوست و یاور من است، او بود که مرا تشویق به نقاشی کرد. او مرا واداشت بخود بیایم و سرپا بایستم و از آدمهای منفی دور کرد و به من اعتماد به نفس تازه بخشید.

درگذشت الن تیک

1541-119

الن تیک بازیگر با سابقه تلویزیونی که در سالهای اخیر با سریال Growing Pains شناخته شده بود، هفته قبل در سن 69 سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.
سریال پر طرفدار تیک در سالهای 1985 تا 1992 پخش می شد و نکته جالب اینکه لیونارد دیکاپریو در آن بازی داشت.
به دنبال این حادثه مرگ الن، بقولی سوگوارشدن پسرش رابین تیک، همسر سابق رابین، پائولا پاتون برای تسکین او به سراغش رفت و در کنارش ماند و احتمالا قصد آشتی دارد.

اعتراض به دیدار ترامپ و وست

1541-121

• شایع است دیدار کانیه وست با دانلد ترامپ سبب اعتراض و عکس العمل بسیاری از خوانندگان و بازیگران هالیوود شد.
در میان این چهره ها «جان لجند» گفت این اقدام کانیه یک حرکت تبلیغاتی بود و نباید به او چنین اجازه ای داده می شد.
همانطور که می دانید کانیه وست در آخرین کنسرت خود در لس آنجلس ناگهان روی صحنه به دادن شعار به نفع ترامپ کرد که عکس العمل هایی را بدنبال داشت و منجر به کنسل کردن کنسرت شد و حتی کانیه روانه بیمارستان گردید.
هنرمندان معترض می گویند همه این رویدادها یک برنامه ریزی تبلیغاتی به نفع وست بود که باید جلوی آن گرفته می شد.