1615-97

مراسم عروسی پرنس هری ومگان مارکل زیبا برگزار شد
سادگی، فروتنی، لبخند و لباس های مگان را با دایانا مقایسه کردند

1615-98

1615-99

1615-100

جشن عروسی پرنس هری ومگان مارکل در 19 ماه می در کلیسای سنت جورج در قصر ویندزور به سبک مدرن و سنت شکنانه برگزار شد، در این مراسم همه اعضای خانواده سلطنتی حضور داشتند ولی از خانواده عروس، فقط مادرش و گروهی از دوستان نزدیک اش حضور داشتند.
مهمانان معروف جشن عروسی: جرج کلونی وهمسرش امال، کری مولیگان، دیوید بکام و ویکتوریا جمزبلانت وهمسرش سوفیا دلزلی، التون جان و همسرش، ادریس البا، اوپرا وینفری، تام هاردی، پریانکا چوپرا، سرینا ویلیامز، جمز کوردن.
نکته جالب اینکه می گفتند 2 میلیارد نفر در سراسر جهان به تماشای گزارش زنده این مراسم نشسته بودند وهمه با تحسین سادگی آرایش و لباس عروس و حتی مهمانان تماشا می کردند و شاهد بودند که هری و مگان بنام دوک و دوشس ساسکس خوانده شدند.

یک دیدار متفاوت در پاریس

1615-101

• شایع است دیدار کریستین استوارت و رابرت پتین سن در پاریس برای همه حاضرین دیدنی بود.
کریستین و رابرت که روزگاری عاشق هم بودند و این بار دیدارشان ظاهرا متفاوت بود چون کریستین با دوست دختر خود و با چهره ولباس کاملا عجیبی آمده بود و رابرت هم با دوست دختر تازه خود جلوی دوربین ظاهر شده بود.
می گویند وقتی کریستین و رابرت همدیگر را دیدند، به سوی هم رفتند همدیگر را بغل کردند ولی بوسه ای در کار نبود! هر دو به باسن خود مشت زدند و رفتند.

تیلر سویفت برادرش را به سینما آورد

1615-102

• شایع است با وجود اینکه استین سویفت برادر 26 ساله تیلر، می خواست فقط یک تهیه کننده و کارگردان باشد، با تشویق و بقولی پارتی بازی خواهرش اینک در اولین فیلم مشغول بازی است.
تیلر علیرغم میل خانواده، برادرش را به میدان سینما کشاند و عقیده دارد که او یک ستاره محبوب و پولساز خواهد شد و اگر لازم باشد، در فیلم های او نقشهای افتخاری را هم بازی می کنم.