1616-103

جت لی سخت بیمار است

1616-113

جت لی بازیگر اکشن سینما، اینروزها در بستر بیماری است و قادر به بازی در فیلم ها نیست.
جت لی در سال 2013 اعلام کرد که به دلیل ناراحتی قلبی و پرکاری تیروئید و آسیب هایی که در صحنه فیلم ها دیده نگران سلامتی خود است.
چاپ عکس هایی جدید از جت لی 55 ساله بروی سوشیال میدیا، همه طرفداران او را در سراسر جهان نگران وناراحت کرده است.
جت لی در فیلم های پرفروشی چون: سلاح مرگبار2، رومئو باید بمیرد، مومیایی ظاهر شده است.

شارلیز ترون در نقش مگان کلی

1616-112

شارلیز ترون ستاره سرشناس سینما، نقش مگان کلی گزارشگر معروف تلویزیونی را در جنجال آزارجنسی راجر ایلز رئیس قبلی شبکه فاکس نیوز در فیلمی بازی میکند.
شارلیز خود جزو تهیه کنندگان فیلم است، فیلم به ماجرای ایلز می پردازد که از پرقدرت ترین چهره های تلویزیون بود و در سال 2016 بدنبال شکایت مگان و چند مجری دیگر ناچار به استعفا شد و در سال 2017 هم درگذشت و تا آخرین روز حیات، همه این اتهامات را رد کرد.

رابطه اما استون و جستین ترو جدی شد

1616-111

جستین ترو بعد از جدایی از جنیفرانیستن، در بدر بدنبال رابطه با یک چهره معروف بود و همبازی شدن او با اما استون در سریال تلویزیونی نت فلیکس (Maniac) سبب نزدیکی و بعد هم رابطه عاطفی و اینک رابطه ای بسیار جدی ولی نه آشکار شد.
ایندو در چند فشن شو، چند رستوران، چند پارتی خصوصی، چند کلاب شبانه و چند هتل دیده شده اند. یعنی دیگر جای تردید نگذاشته اند ولی از دوربین ها تا حدی گریخته اند.

ریچارد گیر به تلویزیون جذب شد

1616-110

ریچارد گیر بازیگر 68 ساله سینما که در طی سالها پیشنهاد حضور در سریالهای تلویزیونی را نمی پذیرفت سرانجام با تشویق همسر تازه خود بعد از 30 سال با شبکه بی بی سی قرارداد بازی در سریال Mother, Father, Son در 8 فصل را امضا کرد.
ریچارد نقش «مکس» یک بیزینس من پرقدرت امریکایی را بازی میکند که رسانه های معروفی در جهان دارد و داستانی شبیه زندگی روپرت مورداک غول رسانه ها دارد.

شوی تلویزیونی «روزن» بخاطر حمله به
یاور اوباما و مسلمانان و سیاهپوستان کنسل شد

1616-109

1616-108

شوی تلویزیونی «روزن» که بعد از 20 سال دوباره تهیه و پخش آن شروع شده بود، به دلیل یک توئیت علیه مسلمانان، سیاهپوستان و یاور اوباما والری جوت، ناگهان از چند شبکه قطع و نه تنها تهیه شوی جدید بلکه پخش شوهای گذشته نیز بکلی لغو شد و صاحبان آگهی ها نیز همه تبلیغات خود را قطع کردند.
روزن بلافاصله ضمن عذرخواهی، پیام توئیتری خود را هم پاک کرد ولی بدلیل این خطا، بزرگترین شانس دوباره خود را از دست داد.

شکایت Sesame Street
علیه فیلم جدید ملیسا مک کارتی

1616-106

فیلم جدید ملیسا مک کارتی (The Happy Time Murders) با شکایتی از سوی تهیه کننده سریال سسامی Sesame Street روبرو شد.
این فیلم که ماه اگوست بروی پرده می آید به نوعی تماشاگر را در مورد وابستگی و تائید این سریال به اشتباه می اندازد و پای دهها میلیون دلار خسارت در میان است و قرار است همین هفته در دادگاه مطرح شود.

چرا ویلی نلسون ناگهان کنسرت را ترک گفت؟

1616-105

ویلی نلسون بدلیل بیماری، کنسرت خود را لغو کرد این حادثه در چارلوت نورت کارولینا رخ داد.
ویلی با تاخیر و با گیتار معروف خود روی صحنه آمد، که احساس ناراحتی نمود، ناگهان کلاهش را به میان مردم حاضر در کنسرت اوت لا موزیک فستیوال در سالن موزیک پاویلیون پرتاب کرد و از صحنه خارج شد.
به دنبال اعلام لغو کنسرت، حاضرین اعلام داشتند بلیط های خود را برای کنسرت بعدی ویلی حفظ می کنند و پس نمی دهند مردم حدود 2 ساعت به انتظار بازگشت نلسون 85 ساله ماندند و با اعلام مدیر صحنه، سالن را ترک کردند.

تقاضای تاماس مارکل

1616-104

• شایع است پدر مگان مارکل عروس تازه دربار انگلیس، تقاضا دارد رسانه ها دست از سر او بردارند.
تاماس مارکل که در مکزیک زندگی می کند به عروسی دخترش دعوت داشت، ولی بدلایلی امکان خروج از مکزیک را نداشت و در ضمن بخاطر ناراحتی قلبی تحت نظر بود، که هجوم عکاسان و فیلمبرداران به محل زندگی او در طی سه هفته آنهم شبانه روزی، سبب شد او دچار حمله قلبی شود و حتی تحت عمل قرار گیرد و اینک طی نامه، فیس بوک، اینستاگرام و همه وسایل از همه می خواهد او را آزاد بگذارند مخصوصا حالا که دخترش ازدواج کرده و سرو سامان گرفته است.