1617-83

پسر مجیک جانسون
اینک دختر مجیک است؟

1617-88

خیلی ها بدنبال اسرار پشت پرده زندگی پسر 26 ساله مجیک جانسون هستند، ولی شاید کمتر کسی درباره واقعیت های زندگی او می داند، اینکه درواقع اینروزها شخصیت کاملا متفاوت و تازه ای دارد.
«ای جی» می گوید من همیشه زیر سایه پدر بودم، خودم را هیچکس نمی دیدم، درحالیکه دلم میخواست روی صحنه ها بدرخشم و جلوی دوربین ها ظاهر شوم تا در سال 2013 من از درون تاریکی های زندگی خود بیرون آمدم و اعلام کردم که من دیگر پسر نیستم، بلکه من اینک دوست پسر دارم و به سوی تغییر جنسیت رفتم وهمزمان مجیک و همسرش طی اطلاعیه ای هر تصمیمی را از جانب ای جی تائید کرده و گفتند حامی او هستند و از سویی لیدی گاگا به حمایت او آمد. ای جی اینروزها از 360 پاوند به 180 پاوند رسیده و عمل جراحی تغییر جنسیت نیز در حد کامل انجام شد و او اینک دختر بزرگ مجیک به حساب می آید.

شکایت مسئولان املاک و متعلقات
مایکل جکسون علیه دیزنی

1617-84

مسئولان املاک مایکل جکسون کمپانی دیزنی را سو کردند و دلیل شان این بود که دیزنی بخشی از مایملک تصویری مایکل را صاحب شده است.
این افراد مدعی هستند کمپانی دیزنی بدون مجوز، بسیاری از بخش های زندگی، فیلم ها و صداها و گزارشات او را برای فیلم : The Last Days of Michael Jackson استفاده کرده است، کار مستندی که هفته قبل برای 5ونیم میلیون تماشاگر پخش شد از جمله حرفهای پراحساس پریس جکسون زمان مراسم یادبود پدرش که هیچکس حق استفاده نداشت.
دیزنی که با یک شکایت چند میلیون دلاری روبروست هنوز جوابیه رسمی نداده است.

آیا انگشتری نامزدی
ماریا کری 10 میلیونی بود؟

1617-86

• شایع است بدنبال فروش انگشتری نامزدی توسط ماریا کری به مبلغ دو میلیون و 200 هزار دلار، خیلی ها او را زیر سئوال بردند که به راستی قیمت این انگشتری چقدر بود؟
زمانی که ماریا کری با نامزد میلیونر خود پیمان بست گفت انگشتری نامزدی اش 10 میلیون دلار می ارزد، حتی نامزدش نیز آنرا تائید نمود ولی هفته قبل ماریا آن انگشتری را به دو میلیون و 200 هزار دلار فروخت و همه از خود پرسیدند یا آن انگشتر 10 میلیون نمی ارزیده ویا ماریا و نامزد سابق اش دروغ گفته اند، چون با شناختی که همه از ماریا دارند او یک زن کاملا مادی است و حاضر نیست یک انگشتری را به یک دهم قیمت بفروشد. خود ماریا هیچ توضیحی نداده ولی همه او را زیر سئوال برده اند.

دیدار کیم کارداشیان با پرزیدنت ترامپ

1617-85

هفته قبل کیم کارداشیان ستاره ریالتی شوی تلویزیونی، به دیدار پرزیدنت ترامپ در کاخ سفید رفت. کیم در این دیدار تلاش کرد درباره یک زندانی زن 62 ساله و احتمال عفو او حرف بزند، الیس جانسون یک مادربزرگ بدلیل قاچاق مواد مخدر به زندان طولانی ابد محکوم شده است.
کیم کارداشیان تقاضا کرد که او را ببخشند و از زندان آزاد کنند ولی هنوز در این مورد تصمیمی گرفته نشده درحالیکه بروی سوشیال میدیا عکس العمل های بسیار زیادی دیده میشودکه بسیاری بکلی مخالف چنین دیداری بودند.

عکس العمل ها و عذربدتر از گناه روزن

1617-87

در شرایطی که سیل اتهامات و سرزنش ها به سوی «روزن» بخاطر توهین به والری جرت و سیاهپوستان و مسلمانان سرازیر است او مدعی شد تحت تاثیر قرص مسکن و خواب آور «انبین» بوده است. همزمان کمپانی تولید قرص اعلام کرد این قرص حس نژادپرستی به کسی نداده و نمیدهد.
روزن درعین حال بدنبال نگرانی و تاسف دیگر بازیگران بخاطر از دست دادن شغل و درآمدخود. از جمله مایکل فیشمن، گفت من همه تلاش خود را برای بازگرداندن همکاران به سریال بکار می گیرم، حتی اگر خود دیگر در آن نقشی نداشته باشم.
دراین میان تقریبا 90درصد از چهره های معروف سیاهپوست سینما، تلویزیون و موزیک و حتی سیاست، علیه روزن نظر دادند و اندی ویلیامز برنامه ساز تلویزیونی پیشنهاد کرد روزن هرچه زودتر به هاوایی برگردد و درصدد حفظ خانه خود باشد و دیگر هرگز درباره ظاهر شدن جلوی دوربین را به ذهن خود ندهد.