1618-85

تلاش برای بازگرداندن شوی روزن

1618-86

• شایع است تلاش هایی برای بازپخش و تهیه بخش های جدید شوی روزن آغاز شده است ولی صحبت از خود روزن نیست بلکه حرف از دیگر بازیگران این شوی پرطرفدار است که اگر به توافق برسند آنرا با یکی دو چهره جدید آغاز می کنند.
در این میان روزن اعلام کرد با شروع دوباره شو، شبکه باید به او حق و حقوق اش را مرتب بپردازد مگر اینکه بکلی قانع شود بازیگران اصلی آن تغییر کنند.
شبکه تلویزیونی اگر شو را بنام روزن شروع کند، تقریبا باید 80 درصد دستمزد روزن را بپردازد حتی اگر او در آن نقشی نداشته باشد.

شوهرسابق بریتنی نفقه بیشتر می خواهد

1618-87

• شایع است کوین فدرلاین شوهر سابق بریتنی اسپیرز اینروزها با وکیل خود در پی دریافت مبلغ بالاتری بابت نفقه و سرپرستی از دو پسرشان را دارد.
فدرلاین که بعد از جدایی، تقریبا ترجیح داده کار نکند و به بهانه سرپرستی بچه های خود در خانه بماند، ماهانه 20 هزار دلار بابت این کار ازبریتنی می گیرد و اخیرا تقاضای 60 هزار دلار کرده است. قرار است در دادگاهی که در آگوست تشکیل میشود قاضی تصمیم بگیرد و گویا این بار بریتنی با راهنمایی دوست پسر ایرانی خود سم اصغری می خواهد سرپرستی بچه ها را خود بپذیرد چون دو پسر 11 و 12 ساله اش، شدیدا به او ابراز علاقه میکنند.

هایدی کلوم و تام کالیتز

1618-88

هایدی 45 ساله و تام 28 ساله گیتاریست جوان، که عشق پرشور خود را در فستیوال کن برملا کردند، حرفی از ازدواج نمی زنند ولی ظاهرا عاشق هم هستند.

بیانسه یک کلیسای قدیمی را در نیواورلینزخریداری کرد

1618-89

«بیانسه» خواننده معروف روز که در واقع کار خود از گروه کر کلیسا شروع کرده، یک کلیسای بزرگ سنگی 7500 اسکوئرفیتی را در نیواورلینزدر همسایگی خواهرش خریداری کرد.
این کلیسای 100 ساله، از مدتها پیش در مارکت بود. تا بیانسه بدنبال تصمیم تازه خود در جهت بردن آوازهای مدرن نیمه مذهبی به صحنه کلیسا، اقدام به خرید آن کرد وعقیده دارد با این آهنگها می توان نسل جوان را به کلیسا کشاند. قبلا بیانسه با حضور در کلیسا و اجرای آهنگهای مدرن، سالن را سولداوت کرد. همین تجربه خوبی برای خرد این کلیسا شد. دومین خواننده ای که در جریان خرید یک کلیسا، لیدی گاگا است که با یک راهبه برسر آن کلیسا دعوای قانونی دارد.