1619-75

دستور قاضی به برد پیت

1619-76

• شایع است قاضی به برد پیت دستور داده، بیشتر با بچه هایش وقت بگذراند و با آنها به رستوران و خرید و تفریح برود، ضمن اینکه انجلینا جولی را از هر نوع کنترل مکالمات تلفنی بردپیت و بچه ها بازداشته است.
در طی مدت جدایی برد پیت و انجلینا، دو سه بار بخاطر بچه ها، آنها باهم روبرو شدند و در ضمن هر دو از رابطه جدی احساسی با دیگران پرهیز کرده اند، چون قاضی و روانشناس خانوادگی شان باور دارد هر خبری در این زمینه به گوش بچه ها برسد سبب اندوه آنها میشود.

پریس جکسون ستاره پدرش را تمیز کرد

1619-83

درحالیکه به روی ستاره مایکل جکسون در هالیوود Hollywood Walk Of Fame رنگ و خاک و شن ریخته و حتی علائمی گذاشته بودند، پریس دختر 20 ساله، درست در پنجمین سال درگذشت پدرش، به پاکسازی و ترو تمیز کردن ستاره پدرش پرداخت و به آن گروه که به پدرش اینگونه بی احترامی کردند تاخت و گفت اینگونه رفتارها نسبت به کسی که در موزیک جهانی تحولی بزرگ ایجاد کرده نارواست.

خودکشی بوردین
جان هزاران نفر را نجات داد

1619-77

• شایع است خودکشی آنتونی بوردین، جان هزاران نفر را نجات داد! این آمار را سازمان بهداشت روانی و جلوگیری از خودکشی، این هفته اعلام داشت و اضافه کرد آمار خودکشی نسبت به سال 1999 تا امروز، ناگهانی طی یک هفته 25درصد پائین آمد موجی از تلفن های امداد به سوی این سازمان ها در سراسر امریکا، اروپا و کانادا سرازیر شد و نکته مهم اینکه در میان این افراد صدها چهره معروف هنر و ورزش و سیاست هم دیده می شدند که در بحرانی ترین مراحل زندگی خود با تماس با این سازمان ها، جان خود را نجات دادند.
انعکاس خودکشی غم انگیز آنتونی بوردین و کیت اسپید، خیلی ها را تکان داد و ثابت کرد که این نوع تصمیم گاه بطور ناگهانی طی چند لحظه گرفته میشود همانگونه که برای آنتونی رخ داد.

جری لوئیز
پسرانش را از ارث محروم کرده بود

1619-78

• شایع است با وجود اینکه جری لوئیز 91 ساله کمدین نامدار، 4 پسر خود را از ارثیه محروم کرده بود ولی وکیل خانوادگی شان راهی برای سهم گمشده آنها یافته است.
قرار است همین ماه همه یادگارهای جری لوئیز از فیلم ها و شوهای تلویزیونی اش در لاس وگاس حراج بشود، ظاهرا وارث او همسر دوم اش «ساندی» و دخترخوانده اش دنیل است.
می گویند بدلیل درگیریهای پشت پرده میان جری و 4 پسرش: گری 71 ساله، رونالد 68 ساله، اسکات 62 ساله و انتونی 58 ساله سبب شد آنها را به کلی از زندگی خود خط بزند ولی وکیل خانوادگی شان با موافقت همسر دوم جری در اندیشه تهیه مبلغ قابل توجهی از این اکشن برای آنهاست تا نفرین ابدی نثار پدرشان نکنند.

دو خواننده محبوب ایرانیان، آلبانو و رومینا پاور کجا هستند و چه می کنند؟

1619-79

1619-80

1619-84

خیلی از ایرانیان میانسال و حتی جوان، رومینا پاور وآلبانو زوج محبوب موزیک ایتالیایی را بخاطر می آورند، ایندو به ایران سفرکردند و عاشقانه های خود را برای ایرانیان علاقمند در کنسرت های بزرگ شان اجرا کردند.
رومینا دختر تایرون پاور بازیگر قدیمی سینما در سال 1967 درایتالیا با آلبانو خواننده جوان آشنا شده وبا وجود مخالفت پدر ومادرش، در سال 1970 با آلبانو ازدواج کرد.
عشق پرشور و اجرای کنسرت هایشان تا سال 1994 در سراسر جهان ادامه داشت، ولی آنها که دو سالی بود دچار اختلاف نظرهایی شده بودند، از هم جدا شدند و این جدایی سبب شد دختر نوجوان شان یلینا در سفری به امریکا ناپدید شود و تلاش آنها برای یافتن یلینا بی نتیجه ماند و برای سالها، ایندو از هم جدا ماندند ولی به فعالیت خوانندگی خود و بازی در فیلم ها ادامه دادند. آلبانو چند سالی با یک شوگرل ایتالیایی رابطه برقرار کرده و صاحب دو فرزند هم شد، ولی عشق کهنه ناگهان شعله ور شده و به اتفاق رومینا کنسرت های تازه ای را شروع کردند که از سال 2014 آغاز شده و با موفقیت درسراسر اروپا، روسیه، امریکا ادامه یافت.
آلبانو 75 ساله و رومینا 68 ساله هنوز چهره های دلنشین گذشته را حفظ کرده و آخرین کنسرت هایشان را در اوایل سال 2018 اجرا کردند که هنوز ادامه دارد ولی رابطه احساسی شان فقط به یک رابطه همکاری مبدل شده است.
زنده یاد مرتضی قمصری همکار از دست رفته مان، سالها پیش که ایندو برای اجرای کنسرت به لس آنجلس آمده بودند به دیدارشان رفت و با آنها مصاحبه کوتاهی انجام داد که هر دو از خاطرات زیبایشان به ایران، پذیرایی و محبت و مهربانی ایرانیان گفتند و اینکه آرزو دارند روزی دوباره از ایران دیدن کنند.

رایان فیلیپ بازیگرمعروف
به یاری معلولین جنگی آمده

1619-85

رایان فیلیپ بازیگر 43 ساله، اینروزها همه وقت خود را برای کمک به معلولین و صدمه دیده های روحی و روانی ناشی از جنگ گذاشته است.
رایان وقتی فهمید یک بنیاد ویژه به رهبری سناتور «الیزابت دال» به کمک آمده و قهرمانان پنهان و گمنام جنگ را شناسایی و کمک می کند، دست بالا کرده و در تصویب قوانین برای گرفتن کمک های ویژه و همچنین یک یاری دهنده همیشگی برای این افراداقدام نمود چرا که خود شاهد عوارض جنگ ویتنام برای عموی خود بوده است.