1620-73

جورج کلونی و امل 100 هزار دلار به
کودکان مرزی هدیه دادند

1620-74

این هفته جورج کلونی و همسرش امل، برای کمک به بچه های جدا شده از پدر ومادرهایشان در مرز مکزیک، 100 هزار دلار کمک کردند.
ایندو اعلام کردند، با وجود پیوستن این بچه ها به خانواده ، هنوز مشکلات آنها ادامه دارد، بیشترشان نیاز به درمان و پوشاک و غذا و در نهایت راه هایی برای اقامت خود و والدین شان دارند و این کمک ها باید ادامه یابد و این مشکل باید حل شود.

کوین اسپیسی با فیلم جدیدی به سینما برمی گردد

1620-75

بعد از هیاهوی بسیار در مورد اتهام آزارجنسی، کوین اسپیسی سریال House Of Cards و نقش خود را در فیلم All The Money In The World از دست داد و بکلی منزوی شد و جای او را کریستوفر پلامر گرفت.
اسپیسی اینک با فیلم تازه بچه های میلیاردر Billionaire Boys Club به سینما باز می گردد و کمپانی ورتیکال براین باور است که مردم او را بخشیده اند. خصوصا بخش مهمی از این فیلم قبلا ساخته شده و صدها نفر در انتظار بازگشت شغل خود در این پروژه هستند.
اسپیسی در این فیلم نقش دوم را درکنار انسل الگورت، اما رابرتز و چاد نلسون بازی میکند.

فیلم Gotti نجات بخش
زندگی زناشویی جان تراولتا

1620-76

• شایع است فیلم گاتی Gotti سبب شد، زندگی زناشویی جان تراولتا 64 ساله و کلی پرستون 55 ساله نجات یابد.
ایندو که دو سه سالی بود، زندگی زناشویی شان دچار طوفان هایی شده بود، درست از روزی که به اتفاق فرزندان خود در فیلم «گاتی» جلوی دوربین رفتند و بهمین مناسبت مرتب در سفر بودند و هر روز و شب را با هم گذراندند، انگار دوباره یکدیگر را شناختند، دوباره بهم دلبستگی پیدا کردند وهمین سبب شد تراولتا این فیلم را نجات بخش زندگی زناشویی 27 ساله شان بداند.

جنت جکسون از افسردگی خود گفت

1620-77

• شایع است در طی 25 سال گذشته افسردگی شدید جنت جکسون را دچار انزوا واز دست دادن اعتماد به نفس کرده است.
جنت 53 ساله اخیرا به دوستان خود گفته ازدواج من با میلیاردر قطری و حامله شدن، در حجاب فرو رفتن، و همه فشارهایی از افسردگی و اضطراب و از دست دادن اعتماد به نفس بود، بعد از جدایی هم تا مدتها با این بیماری جنگیدم تا از روزی که آماده شدم با شدت به فرم دلخواه برگردم، کنسرتهایم را اجرا کنم و آلبوم تهیه نمایم، به کلی روحیه ام رو به بهبودی رفت.
می گویند جنت این بیماری را از کودکی، از تبعیض ها، از دست نیافتن به آرزوهایش در اولین قدم ها، با خود داشته و اخیرا بقول خودش تا حدی بهتر شده ولی هنوز در سرخود صداها وجر و بحث هایی می شنود.

پیام پراحساس جنیفرگارنر برای بن افلک

1620-78

• شایع است پیام پراحساس جنیفر گارنر برای شوهر سابق اش بن افلک، خیلی از زوج های جدا شده را بخود آورد و در جمع هالیوودیها هم انعکاس جالبی داشت.
به مناسبت روز پدر، بن افلک خود را به لس آنجلس رساند تا با 3 فرزند خود دیدار داشته باشد، با آنها به شام، خرید و تفریح برود و میان شان پیام های پراحساسی نیز رد وبدل بشود.
دراین میان جنیفر گارنر بروی اینستاگرام نوشت: بچه های ما بسیار خوشبخت هستند که پدری چون تو دارند که با عشق و مهر آنها را زیرنظر داری و توجه وعلاقه خاص نشان میدهی.
این پیام را خیلی ها به یکدیگر پست کردند وبسیاری عشق و احترام را آموختند.

پرنس هری و مگان در انتظار دوقلوها

1620-79

• شایع است درست یک ماه بعد از ماه عسل، پرنس هری و مگان مارکل مشتاقانه در انتظار تولد دوقلوهایشان هستند.
منابع نزدیک به این دو گفتند مگان 36 ساله و هری 33 ساله بعد از بازگشت از سفر ماه عسل خود به شرق افریقا، فهمیدند دوقلوهایی در راه دارند: یک دختر و یک پسر!
پرنس ویلیام و کیت میدلتون نیز با خوشحالی از این رویداد، به حمایت از آنها وارد میدان شدند و بدنبال آن ملکه و همسر، پرنس چارلز و همسرش نیز شادی خود را از این خبر نشان دادند. مگان در یک مصاحبه جدید با هیجان و شور گفت هری بهترین شوهر دنیاست و من میدانم که او بهترین پدر دنیا هم خواهد بود.