1622-31

جولیا رابرتز:
هیچ اختلافی وجود ندارد

1622-32

• شایع است که بعضی دوستان جولیا رابرتز از جرو بحث های جدیدی میان او وهمسرش دنی مادر خبر دادند و اینکه حتی جولیا مدتی با بچه ها به سفر رفته است.
هفته قبل جولیا به اتفاق همسر و بچه هایش جلوی دوربین ها ظاهر شد و بکلی این خبرها را رد کرد و گفت زندگی من و دنی در عاشقانه ترین زمان خود است و ما به دلیل عشق به بچه ها، حتی اختلافات کوچک را هم ندیده می گیریم.

هنوز با خاطره هایشان زندگی می کنیم
صدها میلیون با سریال Three’s Company خاطره دارند

1622-33

1622-34

1622-35

میلیونها ایرانی هم چون صدها میلیون مردم در سراسر جهان، با سریال محبوب Three’s Company خاطره هایی بسیار دارند، خیلی ها با این سریال زبان آموختند، خیلی ها با سنت ها، اصطلاحات و زیر و بم زبان جامعه آشنا شدند و سالها با جان ریتر یا همان جک تریپر، سوزان سامرز، جویس دویت خندیدند.
درحالیکه جان ریتر بعد از این سریال، به بازی در فیلم ها و سریال ها پرداخت تا سرانجام در سال 2003 در اوج جوانی براثر عارضه قلبی رفت و پسرش اینروزها راه او را دنبال می کند اما سوزان سامرز در زمینه های مختلف شهرت خود را حفظ کرد ولی جویس دویت کارش به کار در رستوران و گمنامی کشید ولی هنوز مردم با دیدن این سریالها، خاطره آنها را زنده می کنند.

40 سالـگی فیـلم Grease

1622-36

این هفته 40 سالگی فیلم محبوب موزیکال Grease بود و دو بازیگر اصلی جان تراولتا و الیویا نیوتون جان به دیدار هم آمدند و در خاطرات خود گفتند:
زمانی که جان تراولتا، الیویا را دیدار کرد، بازیگر 23 ساله تازه کاری بود و الیویا یک خواننده معروف استرالیایی.
و درست سال 1979 بود که فیلم جلوی دوربین رفت و با اقبال مردم روبرو شد و تا امروز 400 میلیون دلار فروش داشته است و نکته جالب اینکه با وجود نقش عاشقانه، ایندو هیچگاه با هم رابطه ای نداشتند و دوستان خوبی بودند.

نشریه معتبر «پیپل»، میلاد محمدی از ایران را
جزو سکسی ترین فوتبالیست های جام جهانی فوتبال معرفی کرد

1622-37

هفته قبل People Magazine به روال همیشگی خود، سکسی ترین چهره های سال را معرفی میکند، این بار سکسی ترین فوتبالیست های جام جهانی مسکو را معرفی نمود که از صدرنشینان آن، میلاد محمدی فوتبالیست جوان ایرانی دیده میشود.
در این لیست کریستیانو رونالدواز پرتغال، روبن لافتوس چیک از انگلستان، دوسال تادیک از صربستان، ایسکو و سزار ازپیلیسوتیا از اسپانیا و کندال واستون از کاستاریکا جای دارند.
میلاد محمدی در این دوره مسابقات، از سوی بسیاری کشورها دعوت به کار شده و بسیاری به او پیشنهاد فیلم های تبلیغاتی نیز داده اند.