1623-77

جورج کلونی به دلیل تصادف و کمردرد
فیلمبرداری را کنسل کرد

1623-78

جورج کلونی که همزمان با بازی در یک فیلم سینمایی در ایتالیا، با موتورسیکلت دچار حادثه شد، به دلیل کمردرد شدید، چند جلسه فیلمبرداری را کنسل کرد.
کلونی 57 ساله در شهر ساردنیا دچار حادثه شده و به بیمارستانی در همین شهر انتقال یافت ولی روز بعد به خانه اش بازگشت ضمن اینکه بدلیل کمردرد شدید، صحنه های تازه پرحرکت فیلم جدیدش را کنسل کرد تا پزشک به او اجازه بدهد.

وقتی وندی ناگهان «درک» را کباب کرد!

1623-79

• شایع است وندی ویلیامز در شوی چهارشنبه گذشته خود، «درک» خواننده معروف را بقولی کباب کرده است.
می گویند وندی اخیرا در شوی خود، وقتی به کسی بند می کند تا آخر خط میرود و ملاحظه ای در کار نیست و در شکایت و مقابله هم هراسی ندارد و کمتر کسی می داند که چرا؟
وندی در مورد دیده شدن درک در مسابقات اخیر تنیس سرینا ویلیامز در ویمبلدون دوست دختر سابق اش خود را جای سرینا گذاشت و گفت: من الان شوهر دارم، بچه دارم، با زندگی تازه خود پیش میروم، چرا مرا خیس عرق می کنی؟!
درواقع وندی با این حرفها، درک را از نزدیک شدن به سرینا و هرگونه ارتباطی منع کرد.

اصرار جستین برای بچه های بیشتر

1623-80

• شایع است اینروزها میان جستین تیمبرلیک و همسرش جسیکا بل، جر و بحث هایی درگرفته است. جسیکا 36 ساله بدلیل تلاش برای حفظ اندام خود حاضر به حامله شدن دوباره نیست، درحالیکه جستین اصرار دارد حداقل صاحب 4 فرزند بشوند.
جسیکا می گوید حاملگی، بچه داری و خانه نشینی، او را از صحنه سینما دور کرده و اگر در همین سالها او شانس بازیگری را از دست بدهد، به مرور فراموش شده و نوستاره ها، میدان را پر می کنند.

دو واندروومن در فیلم تازه

1623-81

«گل گدوت» واندروومن Wonder Woman جدید، سرانجام تهیه کننده فیلم دوم واندروومن را واداشت تا «لیندا کارتر» اولین واندروومن را هم در آن شرکت دهد.
گل 33ساله که ازعلاقمندان لیندای 66 ساله است می گوید من برای لیندا احترام ویژه ای قائل هستم و آرزویم همبازی شدن با او بود و اینک هر دو به آرزوی خود رسیده ایم چون لیندا هم در رویای خود بازگشت به واندروومن را میدید.